در این مقاله می‌خواهم در مورد شرکت در آزمون‌های آزمایشی صحبت کنم. همیشه از بنده پرسیده اید که کدام آزمون آزمایشی را شرکت می‌کردم؟ من و سایر رتبه های برتر در سال 90، آزمون‌های قلم چی را شرکت کردیم و هنوز هم خیلی از رتبه های برتر در این آزمون را شرکت می‌کنند.

چرا بسیاری از شما آزمون‌های قلم چی را ثبت نام نمی‌کنید؟

چون شما از شکست فراری هستید و تمایل به شرکت در آزمون های متفرقه دیگری دارید تا با افراد ضعیف‌تری رقابت کنید و رتبه ی بهتری را کسب می‌کنید.  یکی از دوستان بنده در سالی که کنکور داشتیم، با شرکت در یکی از همین آزمون‌های متفرقه (خیلی هم متفرقه حساب نمی‌شد!) رتبه 20 یا 30 را کسب می‌کرد و در آخر هم رتبه 200 کنکور سراری شد! ولی این موضوع در قلم چی کاملا بر عکس است و ممکن است شما در آزمون رتبه 400 را کسب کنید ولی رتبه 200 آزمون سراسری باشید.
بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور 98

بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور 98

چرا از آزمون های قلم چی فراری هستید؟

بهانه های مختلفی وجود دارد ازقبیل پایین بودن سطح سوالات، استاندارد نبودن سوالات و تقلب و ….. با این وجود در همه سیستم‌ها مشکل وجود دارد ولی جایگزین بهتری وجود ندارد. زمانی‌که تعداد آزمون زیاد شد قاعدتا با تعدادی سوالات نامناسب مواجه می‌شویم. دلیل اصلی فرار شما ازین آزمون همان موضوع « ترس از شکست » است!

آزمون‌ها را شرکت کنید و از شکست نترسید

از آزمون دادن هراسی نداشته باشید چرا که افرادی که از آزمون فراری هستند، از واقعیت و شکست فراری هستند. کسی که در آزمون‌های آزمایشی مرتب شکست نخورد و این شکست را اصلاح یا تحلیل نکند،باید شکست سنگینی را سر جلسه کنکور متحمل شود. آزمون‌های زیادی را شرکت کنید مثل آزمون‌های جامع سنجش که دارای تعداد زیادی شرکت کننده می‌باشد. با شرکت در آزمون‌های آزمایشی به ضعف خود در مفهوم دروس های مختلف، تست زنی و… پی می‌برید و باعث می‌شود که شما به مرور پیشرفت کنید و از بهانه‌هایی که شما را از رفتن به سر جلسه آزمون منع می‌کند مثل این که شما درس را خوب نخوانده اید و یا درک نکرده اید، جدا خودداری کنید. باید آزمون‌های آزمایشی را شرکت کنید که ویژگی 99 درصد رتبه های برتر می‌باشد و از نظر بنده بهترین آزمون‌های آزمایشی برای کنکور 98، آزمون‌های قلم چی و سنجش هستند. قلم چی برای برنامه ریزی و سنجش برای روزهای پایانی کنکور.
این نوشته را هم از دست ندهید :   چگونه خلاقیت بیشتر سلامت روحی و جسمی شما را بهبود می بخشد
  • در آخر توصیه می‌کنم برای پیشرفت در زمینه زیست کنکور مقاله زیر را مطالعه کنید:
صفر تا صد زیست کنکور با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان روح اله ابوالحسنی  کانال تلگرام:       https://t.me/nokte_zist آپارات ما          aparat.com/dr.abolhasani برای دیدن ویدیوی توضیحات می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید   بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور 98  
]]>