تجهیزات و خدمات قابل ارائه در چاپ دیجیتال پایتخت شامل : چاپ دیجیتال ورقی کونیکا ، ریسوگراف ، آفیشیو  همچنین ماشین هایلارج فرمت : پلاتر های hp ایندور , epson فضای خارج وخدمات تکمیلی : لمینیتور ها ، سلفون کش ، برش لیزری و طولی ،صحافی چسب و مفتول ،خط تا پرفراژ و …که کلیه دستگاه های ذکر شده بورت یکجا در این مجوعه موجود می باشند.

انجام کلیه خدمات چاپی ویژه ترحیم و ثبت سفارش بصورت غیر حضوری از طریق وبسایت ، ایمیل و تلگرام بصورت تمام وقت و روزهای تعصیل

چاپ تخته شاسی ترحیم-چاپ کارت دعوت ترحیم-چاپ رول آپ ترحیم-چاپ آگهی ترحیم-چاپ بنر ترحیم-چاپ استند ترحیم

چاپ مش چیست ؟ چاپ مش یک نوع استیکر چسبدار است که  ( به لاتین : Mesh ) نامیده میشود.چاپ مش نوعی متریال چاپی پشت چسبدار است که در روی سطح خود دارای سوراخ هایی است که آنرا بصورت توری شکی می کند. مدیایی پشت چسبدار است ( مانند وینیل یا استیکر ) با این تفاوت که بر روی آن سوراخ های ریزی وجود دارد که مزیت های آن عبارتند از : – چاپ مش در طول روز که منبع نور بیرون (آفتاب) قوی تر از نور داخل است ، کاملا شبیشه استیکر بنظر می رسد. -مش چسبدار در شب به دلیل قوی تر بودن منبع نور داخل از بیرون بصورت تقریبا نامرئی می باشد -مش نصب شده بر روی شیشه تقریبا مشابه شیشه های پنجره های رفلکس ساختمان رفتار می کند. -نصب متریال مش بر روی شیشه بدلیل داشتن سوراخ های ریز در سطح آسانتر از نصب استیکر است چون آبگیری راحت تری دارد.
این نوشته را هم از دست ندهید :   کلیپ عاشقانه

نصب استیکر

نصب استیکر به صورت حرفه ای و تمییز در سریع ترین زمان ممکن در مرکز چاپ دیجیتال پایتخت صورت می گیرد. مرکز چاپ دیجیتال پایتخت در راستای چاپ انواع محصولات چاپی لارج فرمت داخلی و فضای بیرونی ، مجهز به اکیپ نصب با تجربه در رابطه با نصب انواع محصولات چاپی عریض چسبدار ، نظیر نصب انواع استیکر– نصب برچسب-نصب شبرنگ-نصب روز رنگ-نصب وینیل-نصب مش-کاغذ دیواری و همچنین انواع سازه های نمایشگاهی نظیر نصب پوستر پلات-نصب لمینت-نصب سازه های نماشیگاهی-نصب رول آپ-نصب پاپ آپ-نصب میز کانتر-نصب اسپیس فریم می باشد.

]]>