برون سپاری را می توان سپردن برخی مسئولیت ها به یک شرکت یا یک شخص دیگر دانست تا کار ها به بهترین شکل انجام شود.

 

به کسانی که کارهای برون سپاری شده را انجام می دهند اصطلاحا فریلنسر می گویند. فریلنسر ها می توانند در زمینه های مختلفی از جمله سفارش ترجمه، انواع طراحی، برنامه نویسی و … به شما کمک کنند.

دلایل بسیاری برای برون‌سپاری فرایندهای کسب و کار و همچنین استارتاپ ها مطرح شده‌است که از آن جمله عبارتند از:

صرفه جویی در هزینه:  صرفه جویی در هزینه، دلیل اصلی برون سپاری و فریلنسینگ می باشد زیرا با برون سپاری می توان از بسیاری از هزینه های اضافی جلوگیری کرد.

صرفه جویی در زمان: بسیاری اوقات سپردن کارها به فریلنسرها به خاطر مهارت و تخصصی که در انجام کارها دارند باعث می شود به میان ملاحظه ای کارها سریعتر انجام شود

تمرکز بر کار اصلی: منابع در دسترس یک فرد یا یک شرکت محدود است و برای آنکه بتواند در فضای رقابت باقی بماند بهتر است بر تخصص اصلی خود تمرکز کند و امور خارج از تخصص خود را به فریلسنر ها واگذار کنند.

بهبود کیفیت:  از آنجا که فریلنسر ها با کارمندان شما متفاوت هستند، کیفیت کاری بالایی دارند. همچنین اگر نتوانند کیفیت خوبی به شما ارائه دهند، به پول خود نمی رسند، بنابراین با برون سپاری می توانید کیفیت کاری خود را بهبود ببخشید

آگاهی و تجربه: دسترسی به تجربه و دانش وسیع تر.

قرارداد: ارائه خدمات با عقد یک قرارداد از قبل تنظیم شده تا خیال هر دو طرف راحت باشد

این نوشته را هم از دست ندهید :   بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور 98

سفارش ترجمه به فریلنسر

برون سپاری ترجمه :

مترجم میتواند در زمینه های مختلف کار کند،یا اینکه در یک زمینه خاص تخصص داشته باشد و همان را به بهترین شکل انجام دهد.این زمینه ها عبارتند از:

  • مطالب علمی و فنی
  • مستندات قانونی (قرار داد ها)
  • مطالب ادبی (رمان و شعر)
  • منابع آموزشی مانند کتب درسی
  • رسانه ها (زیرنویس فیلم) و…

وظایف مترجم عبارتند از:

  • تولید دوباره ی یک مطلب به زبان مقصد به طور واضح و قابل فهم
  • استفاده از دانش تخصصی
  • تحقیق و کسب اطلاعات درباره ی مطالب و یا مشورت با متخصصان برای اطمینان از صحت ترجمه.

مهارت و دانش مورد نیاز مترجم

  • تسلط کامل بر هر دو زبان و آشنایی با شکل های گفتاری عامیانه و رایج،اصطلاحات و سایر ریزه کاری ها.
  • در کنار وفاداری به اصل مطلب، ترجمه ای صحیح و روان ارائه دهد.
  • در زمان مدیریت داشته باشد.
  • دارا بودن دانش عمومی و تخصصی
  • قابل اعتماد بودن و امانت داری
  • با نرم افزار های مرتبط با تایپ آشنایی کامل داشته باشد.

 

]]>