Posted on

بازاریابی خودکار

بازاریابی خودکار در سال ۲۰۱۵ به سرعت رشد کرد و در سال ۲۰۱۶ بطور کامل پیشرفت کرد. طی آزمایشی که بوسیله شرکت اسمارت اینسایت (Smart Insight) انجام شد، بازاریابی خودکار سومین کارکرد به درد بخور شرکتا در سال ۲۰۱۶ حساب می شه. از بازاریابان زیادی در مورد وسایل بازاریابی خودکار پرسیدیم. اکثریت بازاریابان از بعضی از این وسیله ها استفاده می کردن و ۲۲% از اونا اصلا از این وسیله ها استفاده نمی کردن. خیلی از اونا فقط بطور اصولی از این وسیله ها استفاده می کردن و تنها ۵% از بازاریابان از همه ویژگیای این وسیله ها استفاده بهینه می کردن. پس در سال ۲۰۱۶ فضای بزرگی واسه ارتقای شرکتا با به کار گیری بازاریابی خودکار هست. مدیران باید کمبود هر توانایی رو در تیمشون با سرمایه گذاری بیشتر جبران کنن و به پرسنل اجازه بدن تا بیشترین استفاده رو از سیستمای موجود داشته باشن.

نظر  فلاناگان (Flanagan) مدیر مارکتینگ هاب اسپات در مورد شکست دادن مشکلات داخلی

در واقع بزرگترین مانع واسه رشد شرکتا، خود اونا هستن. مانع، شخصیه که صاحب بودجه/ منابع شرکته ولی معنی دیجیتال مارکتینگ رو نمی دونه. رئیسا و مدیر عاملای زیادی وجود دارن که هنوز معنی دیجیتال مارکتینگ رو به طور کامل نمی دونن. این دسته از کارفرماها بیشتر تلاش می کنن تیم دیجیتالشان رو به سمت جلو هدایت کنن ولی به پرسنل اجازه ایجاد تغییرات لازم رو نمی دن. یه راه به درد بخور واسه حل این مشکل میتونه ادامه تحصیل باشه. مکانای زیادی هست که بازاریابان می تونن مهارتای جدید دیجیتال رو در اونجا آموزش ببینن. راه دیگه تحلیل یافته هاس. بازاریابانی که میخوان تیم دیجیتالشان رو به سمت جلو هدایت کنن، نیاز به تحلیل یافته های مثبت، قبل از گرفتن بودجه/ منابع لازم (واسه شرکتشون) دارن. در این موقعیت چیزی که به بازاریابان پیشنهاد می شه اینه که اول به دنبال موفقیت باشن. راهی که می تونین موفقیتتون رو به رئیستان ثابت کنین چیه؟

برگرفته از  smartinsight

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *