لوازم یدکی لیفان در اتو چین یدک : گذر سال‌های اخیر خودروهای چینی به دلیل کیفیت و قیمت مناسب در بازار ایران محبوب شده‌اند. به همین دلیل خودروی لیفان توانسته است متقاضیان زیادی در ایران پیدا کند. به دنبال این افزایش محبوبیت، بازار لوازم یدکی این خودرو نیز رشد کرد؛ اکنون به راحتی می‌توانید از طریق اینترنت لوازم یدکی لیفان را سفارش دهید.

شرکت خودروسازی لیفان در سال 1992 در شهر چانگ کینگ چین تاسیس شد. این شرکت اولین خودروی خود را به نام لیفان 520 در سال 2005 تولید و به بازار عرضه کرد. هم اکنون بخش خودرو شرکت لیفان، دارای خط تولید ون، ماشین سواری و موتور سیکلت است. از دیگر محصولات شرکت لیفان که توسط بخش‌های غیر خودرویی این شرکت تولید می‌شود، کفش و نوشیدنی هست.

در ایران شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده‌ی شرکت لیفان از سال 1389 شروع به مونتاژ و تولید خودروهای لیفان کرد. هم اکنون ماشین‌های لیفان X50، لیفان X60 و لیفان 820 در این شرکت تولید می‌شود؛ اما تولید لیفان 520 و لیفان 620 متوقف شده است.

نمایندگی لوازم یدکی لیفان در تهران

به علت محبوبیت بالای خودروهای چینی در بازار ایران مخصوصا ماشین لیفان، لوازم یدکی لیفان مانند قطعات یدکی لیفان 520، قطعات یدکی لیفان 620 و به تازگی قطعات یدکی لیفان 820، لوازم یدکی لیفان X50 و لوازم یدکی لیفان X60 در تهران و شهرستان‌های دیگر متقاضیان فراوانی پیدا کرده‌ است. به همین دلیل فروشگاه اتو چین یدک برای آسایش بیشتر مشتریان گرامی اقدام به واردات و فروش اینترنتی لوازم یدکی لیفان در تهران و ارسال قطعات یدکی به شهرستان‌ها و دیگر استان‌ها کرده است. در مجموعه اتو چین یدک ما قطعات یدکی ماشین‌های گوناگون مانند لوازم یدکی خودروهای چینی را در اختیار مشتریان گرامی می‌گذاریم.

این نوشته را هم از دست ندهید :   نکاتی برای کاهش وزن به‌ صورت طبیعی

از جمله قطعات یدکی فروشگاه ما به این موارد می‌توان اشاره کرد: قطعات جلوبندی لیفان مانند کمک فنر و طبق، قطعات یدکی موتور لیفان مانند صافی بنزین و فیلتر هوا و فیلتر روغن، قطعات یدکی بدنه‌ ی ماشین لیفان مانند چراغ جلو و چراغ عقب و سپر‌ها و دیگر آپشن‌های خودروی لیفان و همین‌طور لوازم جانبی ماشین لیفان. جهت خرید اینترنتی لوازم یدکی لیفان ، شما می‌توانید پس از تماس با واحد فروش لوازم یدکی لیفان و استعلام قیمت لوازم یدکی لیفان اقدام به خرید آن کنید.