زمان اون شده که بتونیم با خیال راحت، سرویسایی مثل گوگل مپس و HERE Maps رو کنار بذاریم و واسه مسیریابی به اجناس بومی اعتماد کنیم؟ شاید هنوز نه. اما با این وجود نمیشه منکر پیشرفت قابل توجه مسیریابای ایرونی طی چند سال گذشته شد.

ابیش جدیدترین مسیریاب ایرانیه که تازگیا در کافه بازار منتشر شده؛ اپلیکیشنی با امکاناتی مثل تشخیص گفتار، ارسال مکان و انتخاب از بین مسیرهای پیشنهادی که تونسته تا خود رو از دیگر رقبای بومی اش جدا کنه.

ابیش نقشه های گوگل رو به عنوان پلتفرم مسیریابی خود برگزیده، اما در تعیین راه و راهنمایی به سمت مقصد پیشنهادات خودشو ارائه میده. نقشه کلیه مراکز استانای کشور به همراه شهرهای کوچیک و بزرگ دورو برشون در ابیش پشتیبانی می شن، و در تستی که انجام دادیم کارکرد تقریبا خوب و دقیقی از اون در بین مسیریابی مشاهده کردیم.

رابط کاربری ساده، سبک و بسیار زیبای ابیش واسه یه اپلیکیشن مسیریابی به طور کامل مناسبه و حالا خوبیش اینه گزینه های اضافی و شلوغ کننده تصویر رو در محیط اون مشاهده نمی کنین.

با ورود به اپ، ابیش با گرفتن اجازه دسترسی به موقعیت جغرافیایی از شما، موقعیت تون روی نقشه رو پیدا میکنه. حالا می تونین مقصد رو از سه روش براش مشخص کنین: تایپ کنین، روی نقشه علامت بذارین یا مقصد رو به اون بگید.

به غیر از تایپ و علامت گذاری روی نقشه، ضبط صدا واسه تعیین مقصد بر خلاف قدرت تشخیص خوبی که داره، در مسیریابی با مشکلاتی همراه س. مثلا ممکنه اسم محله رو به درستی تشخیص بده، اما با اشاره روی مقصد از مسیریابی به سمت اون باز بمونه تا مجبور به تعیین راه به طور دستی باشین.

با این وجود اگه موفق به تعیین مقصد شید، کارکرد خوبی رو از مسیریابی ابیش مشاهده می کنین. ابیش پس از مسیریابی، در صورت قطعی اینترنت هم می تونه با صدای گوینده شما رو واسه دور زدن سر پیچا و ورود به خیابونا راهنمایی کنه.

این نوشته را هم از دست ندهید :   خرید کفش مردانه ،  کفش کوهنوردی ، کفش کاترپیلار

نکته بسیار خوب دیگه در مورد ابیش، وجود چهار صدا ( دو مرد و دو زن) واسه گویندگان مسیره تا اگه صدای یکی براتون آزاردهنده بود، سه گزینه دیگه هم در اختیار داشته باشین. ابیش کوچه ها و خیابونای شهرهای مهم ایران رو مثل کف دست می شناسه، پس هنگام مسیریابی به غیر از راه اصلی می تونه چند راه فرعی و پر پیچ و خم دیگه هم به شما پیشنهاد کنه تا بتونین از ترافیک احتمالی راه اصلی فرار کنین.

توانایی خوب دیگه ابیش هم امکان فرستادن موقعیت جغرافیایی روی نقشه واسه دیگرونه، تا طرف مقابل در صورت داشتن ابیش بتونه به سمت جایی که شمائید مسیریابی کنه.

با این امکانات، ابیش رو باید یکی از بهترین مسیریابای ایرونی که تا الان عرضه شده حساب کنیم. هر چند که نسخه فعلی اپ خالی از مشکل نیس. ابیش فعلا در مرحله تست بتا هست، و طبیعتا نباید از این نسخه انتظار عملکردی باثبات و پایدار داشته باشین.

در صورت مشاهده باگ یا کرش کردن اپلیکیشن پیشنهاد می کنیم که مشکل رو از راه قسمت تماس با ما با پیشرفت دهندگان اپلیکیشن در میان بذارین تا شمام در پیشرفت و ارتقای اپلیکیشن ابیش سهیم باشین.

مسیریاب هوشمند سخنگوی ابیش

  • مسیریاب هوشمند سخنگوی ابیش
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: ابیش
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۱۴٫۱ مگابایت

دانلود