همونطور که میدونید، زبون عامیانه مردم کشورای انگلیسی زبون با چیزی که در کتب آموزشی ارائه می شه زمین تا آسمون فرق داره. بسیار بعیده در مکالمات روزمره انگلیسی زبانان به جمله خشک و کتابی ای مثل "how are you? i'm fine thank you" بر بخورین. اگه خودتون هم از جملاتی این چنینی استفاده کنین همه می فهمن که تازه انگلیسی یاد گرفتین.

واسه اینکه چگونگی انگلیسی حرف زدن تون رو به گفتار مردم عادی کوچه و خیابون نزدیک کنین، بسیار لازمه که به اصطلاحات عامیانه و ضرب المثلای این زبون مسلط باشین.

اپلیکیشن انگلیسی عامیانه آمریکایی (که به درستی می تونست اسم بهتری داشته باشه) با جمع آوری ۶۰۰ مورد از این اصطلاحات شما رو واسه نزدیک کردن گفتارتون به مردم عادی کمک می کنه.

در این اپلیکیشن دیکشنری/آموزشی می تونین با تلفظ درست این اصطلاحات آشنا شید، و زیر هر یک برابر فارسی اش رو هم بخونین. گفتیم "برابر" فارسی، به خاطر این که ترجمه لفظ به لفظ این اصطلاحات کار صحیحی نیس.

بذارین مثالی براتون بزنیم. انگلیسی زبانان وقتی انجام کاری رو نشدنی می بینن، اصطلاح …I'll eat my hat if رو واسه بیان ناباوری شون استفاده می کنن که ترجمه تحت اللفظی اون می شه "من کلاهم رو می خورم اگه …". به طور کامل مشخصه که اینجا ترجمه لفظی، معنی اصطلاح رو به شما نمیرسونه.

مزیت انگلیسی عامیانه آمریکایی اینه که کاربرد تموم این اصطلاحات در جمله رو به همراه برابر فارسی شون براتون ذکر کرده. مثلا با جستجوی اصطلاح I'll eat my hat میفهمید که برابر فارسی اون جمله "من اسمم رو عوض می کنم اگه …" است که بارها در فارسی ازش استفاده کردین.

این نوشته را هم از دست ندهید :   حرف اخر

به لطف موتور جستجوی قوی اپلیکیشن می تونین هم اصطلاحات فارسی و هم انگلیسی رو در اون جستجو کنین. مثلا با وارد کردن کلمه کلیدی "کلاس" به اصطلاح "کلاس رو پیچوندن" می رسید که اگه در بیرون مرز کشور مشغول تحصیل باشین یقینا براتون کاربرد داره!

البته باید این نکته رو یادآوری کنیم که این اپلیکیشن فقط ۶۰۰ اصطلاح رو در خود گذاشته، پس نباید انتظار خیلی از اون داشته باشین. واسه اینکه اپلیکیشن جنبه آموزشی هم داشته باشه، پیشرفت دهندگان امکان اضافه کردن اصطلاحات به فهرست علاقه مندیا رو هم آماده کردن تا بتونین از این روش اونا رو بهتر یاد بگیرین.

اپلیکیشن انگلیسی عامیانه آمریکایی فقط ۲۰ مورد از ۶۰۰ اصطلاح رو به طور رایگان به شما آموزش میده. واسه دسترسی به ۵۸۰ اصطلاح دیگه لازمه که اونو با پرداخت مبلغ ۱۴۰۰ تومن به نسخه کامل پیشرفت بدین.

با در نظر گرفتن موتوری جستجوی خوب و موثر اپلیکیشن و ارزش اطلاعاتی که در اون گذاشته شده، یقینا ۱۴۰۰ تومن هزینه ای نیس که از پرداختش پشیمون بشوید. اگه دوست دارین مثل فردی که زبون مادری اش انگلیسی بوده صحبت کنین، دانلود و نصب اپلیکیشن انگلیسی عامیانه آمریکایی رو به شما پیشنهاد می کنیم.

انگلیسی عامیانه آمریکایی

  • انگلیسی عامیانه آمریکایی
  • قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای)
  • سازنده: آپکیپ
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۱٫۱ مگابایت

دانلود