۱۰ کار و کاسبی نو پای موفق در مورد دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۶

آژانسای مارکتینگ و استارتاپا میان و می رن، اما حتی بهترین اونا حتما باقی نمی مانند. عوضش، مارکتینگ استارتاپای موفق اونایی هستن که با درخواستهای رو به رشد مارکتینگ، چه در دسته بندیای دیجیتال یا آفلاین باشن، یا در بخش های رو به رشد با سرعت بالای بازاریابی مارکتینگ محتوا ظاهر می شن.

به نظر می رسه مارکتینگ به سمت روندی در حال حرکته که در اون درخواست بازار تعیین کننده چگونگی سرویس دهی و محصوله و رابطه بین شرکتا و بازارا رو به روشی هدف دار برقرار می کنه.
حتی با وجود بهترین تلاشای انجام شده در این مورد، پیش بینی اینکه کدوم مارکتینگ استارتاپا پیشرفت می کنن و کدوم یکی شکست می خورن کار سختیه. نگاهی به این ۱۰ مارکتینگ کار و کاسبی باید توجه شما رو به استارتاپای ۲۰۱۶ و بالاتر از اون جلب کنه.

۱. (QUUU)

کشف چگونگی موندن در رسانه های اجتماعی،تنها اجازه میده بدونین چیجوری یه کاربر علاقه مند یا سرنخ رو به مشتری تبدیل کنین، این  روند بخش ای پیچیده و جدید از بازاریابی محتوا هستش. کیو یو یو یو  بازاریابی رسانه های اجتماعی رو در راه جدیدی هدایت کرده. کیو یو یو یو  پیشنهادایی با محتوای  همکاری-معاونت ارائه میده.
حالا خوبیش اینه، هیچ گونه نرم افزاری واسه خودکار کردن روند جستجوی کلمات کلیدی و دزدی از توییتر وجود نداره. عوضش، نیروی انسانی واقعی، یا “کارمندان QUUU”در پشت پرده، با دقت، محتوایی رو که شما به دنبال اون هستین انتخاب می کنن تا مخاطبان مخصوص شما رو جذب کنن.

۲. (Contently) 


Contently شبکه ای از بازاریابای محتوایی با استعداد رو گرد هم می آورد. خدمات مارکتینگ اختصصاصی ارائه میده و تکنولوژی رو واسه مدیریت محتوای کامل به کار میگیره و تموم این کارا تو یه محل واحد انجام میده. با شبکه ای از نویسندگان آزاد در سراسر ۶۰ کشور، گوگل و امریکن اکسپرس اپن رو به عنوان مشتریان Contently به حساب میان.
در کل، کانتنتلی پایگاهی تشکیل شده از ۵۵۰۰۰ روزنامه نگار، فیلمبردار، محقق و دیگه طرفداران مارکتینگ رو واسه پوشش بخشی از ابعاد مارکتینگ محتوا مدیریت می کنه.

۳. Accomplice

صرف زمان واسه ساخت و بهینه سازی کمپینای تبلیغاتی در فیسبوک، توییتر  و ادوُردز رو خیلی کم کنین.Accomplice  ویاکوم و آی ام جی  رو به عنوان بعضی از مشتریان راضی خود به حساب می آورد، که کمپیناشون رو خودکار می کنه و بازده تبلیغات رو زیاد می کنه.اکامپلیس بازدهی موثر در تبلیغات رو بین ۵ تا ۲۵ برابر و در ۱۰ دقیقه یا کمتر وعده میده. این وضعیت تعهدات اکامپلیس رو با مدیریت کمپینای مزایده، تنطیم بودجه و جستجوی بالاترین بازده در هر دلار مصرفی شما معتبر کنه.

۴.Influitive

پیدا کردن طرفدارانی واسه پشتیبانی از کمپیناتون در بازاریابی B2B کار پیچیده ایه.Influitive  کار رو از حالت نوآموز بودن در می آورد و از راه مشتریان وفادار مشتریان جدید رو می شناسونه.. این نرم افزار بازاریابی مشارکتی رو میشه واسه شرکت دادن طرفداران وفادار به خاطر اولویت دادن به مشتریان جدید و  بستن معاملات به کار گرفت.
با تکیه بر معنی بازاریابی مشارکتی، Influitive می دونه تحریک مشتریان راضی شرکت شما در سراسر دنیا یکی از موثرترین روش ها واسه پیش بردن کار و کاسبی شما به سمت موفقیته.

۵.Scribble Live

Scribble Live  به نقاط ضعف هر بازاریاب محتوا می پردازه و واسه تغییر تاثیر و بهره وری بازاریابا کار می کنه. فلسفه  Scribble Live متکی بر این مفهومه که مارکتینگای دیجیتال و غیر دیجیتال معمولا یافته ها با کیفیتی تحویل نمی ده. عوضش، درحالی که نیاز به منابع اضافه مارکتینگ حذف می شه Scribble Live از علم داده ها و محتوا واسه کشف روش دقیق تحویل بازده های تجاری که شما می خواین استفاده می کنه.

این نوشته را هم از دست ندهید :   اصل استقلال امضاهای اسناد تجاری

۶.Influence & Co

Influence&Co.  با برنده ها کار می کندکه  شامل ۵۰۰شرکت بزرگ آمریکایی از نظر درآمدزاییه، این کار و کاسبی از ابزارهایی در بخش موقعیت تاثیرگذارتر تا روش هدف دار مارکتینگ محتوا دسته بندی می شه استفاده می کنه. بر خلاف خیلی از کار و کاسبی مارکتینگایی که  واسه جلب توجه عموم  سر و صدا به راه میندازن،Influencer فقط  به آموزش عملی و ایجاد رابطه شخصی می پردازه.
Influence&Co. بر روند خودکار نرم افزار-بررسی الگوریتم و داده ها تکیه می کنه. این کار و کاسبی روی شکل دادن ارتباطات و رابطه هایی با ۸۰۰ ناشر، بدون توجه به  اینکه صنعت مشتری چقدر در دسته بازار گوشه – خاص  قرار داره کار می کنه.

۷.Kahuna

یکی از تک و توک مارکتینگ استارتاپای متمرکز بر موبایل، Kahunaه که به مشتریانش واسه درک بهتر خریدارانشان از راه ارتباطات اختصاصی کمک می کنه این روش منتهی به تعامل قوی تر و بازده بیشتر از راه وسیله اتوماسیون موبایل مارکتینگ و گزارش دادن می شه. کاربران کاهونا می تونن بخش مشتریان هدف دار راتوسعه بدن، سریع کار رو تکمیل کنن، بخشا رو پویا و چرخه دوره کمپینا رو خودکار کنن.

۸.Newscred

Newscred برنده ها رو با تغییر اهداف بازاریابی به ناشر تبدیل می کنه. با اینکه Newscred کارای باارزشی در بخش مارکتینگ محتوا مثل وایت پیپرها  انجام میده، تموم روند رو از طریق ترکیبی از منتشر کردن-جلسات-مارکتینگ هدف دار می کنن.
ویرایشگر از خلق برنده ها بالاتر میره-روی محتوا متمرکز می شه، و  مقالات و تصاویر رو سازماندهی می کنه. هر قسمت از محتوا لازمه همفکری عادی محتوایی، گسترش توضیح و توصیف محتوا و انتخاب دقیق نویسنده س.

۹.Socedo

واسه خیلی از بازاریابان محتوا، ایجاد یه وایت پیپر یا اطلاعات عمومی و کلی خیره کننده آسون ترین بخشه. پیدا کردن مخاطبان مخصوص واسه خوندن محتوای تولید شده، پیشرفت و جلب توجه به اون یه رقابت واقعیه. Socedo ایجاد سرنخ واسه شما رو خودکار می کنه و فقط با یه کلیک شروع به مشغول کردن اعضایش می کنه. این روند به شما کمک می کنه برابر محتواهای معمولی که تنظیم کردین تاثیر بیشتر و خریدار احتمالی پیدا کنین. از اونجا، شما حتی می تونین اونا رو با ایجاد یه سری تعهدات از پیش تعریف شده گردش کار دارای شرایط کنین.

۱۰. Picreel

خریدران خود رو با زیاد شدن قیمت بی ارزش از دست دادین؟ Picreel به شما این امکان رو میده بازدید کننده های سرگردان رو بازیابی کنین و اونا رو به خریدارائی با پرداخت واقعی تبدیل کنین. با پیکریل، شما می تونین یه جایگاه یا قالب بسازین و هر زمان کاربران در حال ترک سایت شما هستن یه تبلیغات پاپ آپ سفارشی شده با هدفمندی بالا نشون بده.
هم اینکه می تونین به جای فکر کردن به اینکه به چه دلیل خریداران بالقوه سایت شما رو ترک می کنن یه نظرسنجی واسه درخواست بازخورد سایت طراحی کنین. اینطوری، شما می تونین بفهمین اونا به دنبال چه چیزایی هستن و شما چه خدمتی می تونین به اونا ارائه بدید.

برگرفته از مقاله ۱۰ مارکتینگ استارت آپ موفق در سایت کارآفرین:  http://www.entrepreneur.com/article/253965

جفت و جور شده در : آکادمی دیجیتال مارکتینگ