چه بارها به قشم سفر کرده باشین و یا اینکه هنوز این جزیره اسراآمیز رو ندیده باشین امسال اتفاقات بکری در قشم پیش رو شما هستش. پس اگه قصد سفر کردن کردین گزینه اول ما به شما دیدن حیرت زدگی قشم در تعطیلات آذره. پیشنهاد امروز ما سفر به قشمه اونم نه از نوع عادی و تکراری اون بلکه طبیعت گردی قشم ؛ واسه دیدن لایه های مخفی جزیره قشم.

دلیل اول: هتل نه؛ تجربه اسکان در خونه های محلی

در تعطیلات پاییز می تونین قشم رو در خونه های بومی تجربه کنین نه هتلای تکراری؛ خونه هایی در کنار اهالی و بافت سنتی فوق العاده قشم. اگه دوست دارین در مورد خونه های محلی اطلاعات بیشتری به دست بیارین حتماً سری به سایت تور قشم گرد بزنین.

04-hadi-ansarian

دلیل دوم: دیدن مراسم جن گیری ؛ یا زار

هنوز این معتقدات و آداب و رسوم رنگ و بوی تند آفریقایی خود رو از دست نداده ان :تموم باباها و ماماهای اهل هوا مشکی پوست هستن و آوازها و صدای پایکوبی گروهی ساحل نشیان ، چه در عروسی و چه در عزا، هنوز شور و حال آفریقایی دارن. این مراسم بیشتر درجزیرۀ قشم و بندرلنگه، معولاً در شب های چهارشنبه انجام می شه. تورهای محدودی شما رو به این مراسم میبرن که یکی از اونا گردشگری ژیواره.

مراسم جن گیری قشم

دلیل سوم: لنج سازی کنین

دوست دارین از نزدیک لنج سازی رو ببینین یا اینکه حتی کل قشم رو با یه لنج واقعی ببینین؟ این تجربه هم امسال قابل دست یافتنه. لنج سازی در جزیره قشم بالاتر از یه حرفه و شغله, لنج سازی اینجا بوی زندگی میده.

این نوشته را هم از دست ندهید :   معرفی یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم

_dsc4944

اگه دوست دارین در همین تعطیلات پیش رو تجربه جدیدی از سفر به جزیره قشم به دست بیارین اما زمان کافی رو ندارین آخرین فرصت سفر به جزیره قشم در تور نوروز ۹۶ رو شک نداشته باشینً نباید از دست داد.

دیدنی ترین دریاچه های ایران

جاهای دیدنی و گردشگری ایلام

تور لحظه آخری تور مسافرتی تور نوروز