خستگی و بی حوصلگی، ۲ویژگی روشن آدمای امروزیه. گرفتاریایی که ما درطول شبونه روز به اونا برخورد می کنیم باعث می شن که خیلی زود درخود احساس خستگی کنیم.

Fatigue

این خستگی بیشتر اوقات جسمی نیس و بدیش اینه این روح ماست که خسته شده و احتیاج به بازسازی خود داره. این بازسازی روح شاید در اول سخت به نظر برسه اما میشه راه های ساده ای واسه اون پیشنهاد کرد.

ما اینجا به بیان ۳روش ساده می پردازیم که می تونن استرس و خستگی رو طی مدت کوتاهی از ما دور کرده و آرامش از دست رفته مون رو برگردونن.

  1. یه فنجون چای بخورین:

بلند شین و کتری رو به روی اجاق بذارین و چای کیسه ای با طعم مورد علاقه خود رو انتخاب کرده و فنجانی که اون رو دوست دارین بذارین. همین مقدمات ساده جفت و جور چای رو با آرامش و علاقه انجام بدین. می بینید که چیجوری عمل ساده ای که بارها در طول روز با بی توجهی انجام می دید این بار باعث آرامش شما می شه.

دست خود رو دور و بر فنجون گرم قرار داده و در بخار تولید شده فنجون تنفس کنین و تلاش کنین در این لحظات فکر خود رو آزاد کنین.

  1. بنویسین:

بعضی وقتا بهترین روش واسه آروم کردن ذهن کار کشیدن از اون هستش.  چی ذهن شما رو مشغول کرده؟ مریضی یکی از بستگان یا مخارج زندگی؟

این نوشته را هم از دست ندهید :   رقابت شتاب جیپ گرند چروکی ترک هاوک در برابر تسلا مدل X و مرسدس AMG GLC 63 [تماشا کنید]

دست به کار شید، یه قلم و کاغذ آماده کنین، درمورد نگرانیا و استرس هاتون فکر کرده و بعد تموم اون چیزی که تو ذهن تون هست برروی کاغذ پیاده کنین. اصلا به درهم و برهم بودن  مطالبی که می نویسید توجه نکنین. فقط بنویسین.

هرچیزی که فکر شما رو درگیر خودش کرده باید برروی کاغذ بیاد. با این عمل ذهن شما تخلیه می شه و پس از اون احساس خوبی دارید.

  1. آواز بخونین:

بله آواز خوندن کاریست که آرامش فوق العاده ای به شما میده. کافیه به ترانه مورد علاقه خود گوش داده و همراه با اون بخونین. خجالت رو کنار بذارین و تصور کنین شما خواننده این ترانه هستین. اجازه بدید تموم خستگی و استرساتون با آواز خوندن از بدن تون خارج شن.

به چه دلیل همیشه احساس خستگی و خواب میکنم؟

دلیل خستگی و مریضی چیه؟+ روش برطرف کردن اون

اختصاصی خستگی کاهش استرس