تازگیا ً چندین نفر ازم پرسیده ان که این شلوارها خیلی روشن هستن ؟ پس از روز کاری میتونم شلوار جین سفید رنگ بپوشم ؟ این سوالها بر مبنای رسوماتیه که در همه جا رواج داره اما خیلی به سرعت اعتبار و تاریخ مصرف خود رو از دست میده .

در این مطلب به ارائه ۳ قانونی می پردازیم که حالا بی اینکه نگران فشن پلیس (Fasion Police : یه برنامه تلویزیونی آمریکاییه که از شبکه Entertainment پخش می شه ) باشین میشه شکسته شه .

شما نمی تونین لباسهای جین رو با هم بپوشید

به عنوان کودکی واسه دهه ۱۹۸۰ نمی تونستم بیشتر از این هیجان زده شوم که پیراهنای و کتای جین دوباره مد شن . الان با وجود جینای رنگارنگ ترکیب وه کردن رنگهای لباسهای جین با هم بسیار آسونه. مثلا یه شلوار جین پرتقالی رنگ رو با یه کت جین آبی رنگ ست کرد . اگه می خواین که جربزه بیشتری به خرج بدین می تونین هر دو تیکه رو از طیفای جور واجور آبی انتخاب کنین .

 

در پاییز هم از لباسهای جین سفید استفاده کنین

من عاشق پوشیدن لباسهای سفید در سر تا سر سال هستم چون که آدم رو با تازگی نشون میده . واسه اینکه حالت فصلی به اون بدین یه جفت پوتین قهوه ای رنگ بپوشید . اگه می خواین واسه تماشای فوتبال به ورزشگاه برید یه کت بپوشید و واسه شرکت در جلسه یه کت بلیزر سفارشی بپوشید . واسه خرید هر نوع لباس خواه جین یا پشمی به انتخاب رنگ سفید به عنوان یه رنگ تیره و بی حالت فکر کنین .

این نوشته را هم از دست ندهید :   بهترین سایت های معماری

درسی رو که از مادربزرگتان آموخته اید و نمی خواین از یاد ببرین چگونگی تمیز نگه داشتن و کثیف نشدن لباسهای سفید رنگه .

 

 

از رنگا و ستای روشن خاص استفاده کنین

از رنگ سرخ آتشی ، زرشکی روشن ، مغز پسته ای یا زرد روشن دوری نکنین بلکه راحت باشین و این رنگا رو با یه رنگ مات دیگه س کنین . مثلا اگه یه دامن صورتی رنگ رو به جای اینکه با یه بلوز نارنجی بپوشید با یه بلوز به رنگ سفید عاجیه کنین خیلی قشنگتر می شه. اگه نمی تونین خودتون رو راضی کنین که از رنگ آبی خیلی روشن استفاده کنین می تونین از رنگهای چرکتر طیف آبی شروع کرده و وقتی که عادت کردین از رنگهای روشن تر استفاده کنین .

راهنمای خرید کت و شلوار دامادی

راهنمای انتخاب جوراب مردونه

بازنشر سیمرغ شیک پوشی