چیپس

مواد غذایی واسه زندگی آدم لازمن پس نمیشه اونا رو ندیده گرفت. خوراکیا همونطور که می تونن ما رو در مقابل بیماریا مواظبت کنن بعضی وقتا هم خود به بلای جون آدما تبدیل می شن.

اعتیاد به بعضی از خوراکیا یکی از بزرگترین مشکلاتیه که آدما می تونن به اون دجار شن. واسه اینکه از اعتیاد به دور باشین باید مهمترین خوراکیای اعتیاد آور رو شناخته و از زیاده روی در اونا دوری کنین.

نون سفید :

یکی از مهمترین عناصر در میان مواد غذایی نانه ولی حواستون باشه که نونای سفید مانند شکل های جور واجور نونای باگت یا لواش بدترین نانهایی هستن که میشه ازش استفاده کرد. این نوع نون از آرد فرآوری شده پخته میشه هم اینکه هیچ ماده مقوی واسه بدنی در اونا دیده نمی شه. واسه داشتن بدنی سالم تر بهتره نون سنگک رو جانشین نون سفید کنین.

ماکارانی :

یکی از خوراکیای محبوب افراد تپله که کمتر از خوردن اون دل می کنن.  ماکارانی یکی از اعتیاد آورترین خوراکی هاییه که در سبد غذایی ما هست. با تموم خواص و فوایدی که میشه در این خوراکی پیدا کرد اما زیاده روی در اون باعث چاق شدن و زیاد شدن وزن می شه. هم اینکه اعتیاد به ماکارانی چربیای بد بدن رو زیاد می کنه.

چیپس :

یکی از خوشمزه ترین تنقلات دنیا که به طور عجیبی پر از چربی و نمکه چیپس سیب زمینی اسمشه. این خوراکی حتی در شکل های جور واجور سبزیجات هم چربی بسیاری داره. با همه مشکلات، چیپس بازم طرفداران بسیاری داره والبته هرساله آدمای زیادی رو معتاد خود می کنه. خیلی از پزشکان اعتیاد به چیپس رو حتی از اعتیاد به سیگار واسه بدن مضرتر می دونن.

این نوشته را هم از دست ندهید :   فروشگاه ساز رایگان و حرفه ای

بستنی :

فصل تابستون شروع شده و بستنی یکی از مهمترین خوراکیای این فصله اما این نکته رو در یاد داشته باشین که بستنی هم می تونه اعتیاد آور باشه. اگه روزانه در خیابونا قدم میزنین و همیشه یه بستنی می خورید مراقب معتاد شدن خود باشین. بستنی بدن رو خنک می کنه و قند خون رو بالا می بره اما از طرفی دیگه در ناحیه شکم شما چربیای بسیاری به وجود می آورد که نابود کردن اونا کار مشکلیه.

بهترین ادویه واسه چربی سوزی

چیجوری بدون رژیم غذایی لاغر شیم؟

باشگاه خبرنگاران