همه شرکتا به دنبال محتوا ( ) هستن. طبق بررسی موسسه بازاریابی محتوا، هرساله ۸۶ درصد شرکتای  (B2B )Business to Business))، از بازریابی محتوا در روش تجارت خود استفاده می کنن. ولی این اندازه فقط یه درصد آماریه و اندازه حجم خالص محتوایی که تولید می شه رو نشون نمی ده. در واقع حجم خالص محتوا بسیار بزرگه. وقتی کیفیت محتوا کاهش پیدا کنه، پایداری شرکتا با رقابت مواجه می شه، بودجه بازاریابی به تحلیل میره، نویسندگان وبلاگا فرسوده تر می شن و محاسبه اندازه برگشت سرمایه () بازاریابی محتوا سخت تر می شه. واسه جلوگیری از این مشکلات، با کمک روشای زیر کیفیت محتواتون رو پیشرفت بدید.

۱٫بازاریابی محتوا رو خیلی وقتا بیشتری انجام بدین

یکی از کارا انجام دادن بیشتر بازاریابی محتواست. تعداد زیاد بازاریابی محتوا اهمیت داره. به ساختار ساده بهینه سازی موتور جستجو (SEO) توجه کنین که لینکا و لغات کلیدی اون تغییر کرده، ولی چندین اصل کلیدی اون تغییر نکرده مانند:

– تولید محتوای بیشتر

– ارائه فهرست بیشتر در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه

– تمایل بیشتر واسه رتبه بندی لغات کلیدی

ویژگی الگوریتم گوگل رو یادتون نره: 

محتوای جدیدتر در موتورهای جستجو بهتر عمل می کنه و منتهی به رنک بالاتر ترافیک، هدایت، تغییرات و چیزای دیگه ای به جز اینا می شه. هم اینکه مسئله اضافه کردن محتوا بخشی از الگوریتم آماده س: همه چیز مساویه و سایتی با محتوا(کیفیت) بیشتر به اون اضافه شده که تمایل به کارکرد بهتری در موتورهای جستجو داره. بخش جذب کاربر هم هست. شما باید دائم محتوا رو طبق قانون ای منظم تولید کنین تا کاربران جذب شن. اگه محتوای وبسایتتان همیشه عالیه، کاربران از اون بیشتر بازدید می کنن و مهمانان وبلاگ هم زیاد می شه. به کار گیری این تئوری وقتی خوبه که کیفیت محتوا بالا باشه. چیجوری در جهانی که همه بازاریابی محتوا رو انجام میدن، میشه موفق بود؟ به روش بعدی توجه کنین…

این نوشته را هم از دست ندهید :   تحقیق رایگان درموردسازمان ملل، رفتار انسان، توسل به زور، حل و فصل اختلافات

۲٫بازاریابی محتوا رو بهتر انجام بدین

بهتر انجام دادن بازاریابی محتوا کار تقریبا سختیه. بجای رقابت و شکست دادن دیجیتال مارکتینگ های دیگه، نیاز دارین بازاریابی محتوا رو تخمین بزنین. در ادامه به چندین نکته مهم می پردازیم:

– واقعیت اینه که خیلی از موسسات هنوز نمی دونن که برنامه موفقیت در بازاریابی محتوا چیه.

– واقعیت دیگه اینه که خیلی از موسسات روش هدف دار مستند بازاریابی محتوا رو ندارن.

اطاعات نشون میدن که بازاریابان موفق محتوا، می دونن که چه کاری رو انجام میدن و هم اینکه از چندین روش جور واجور در بازاریابی محتوا استفاده می کنن. موفق ترین بازاریابها در بین شرکتا از ۱۵ روش بازاریابی محتوا استفاده می کنن، در حالیکه بقیه بازاریابا از ۱۱ روش استفاده می کنه.

سوالای زیر رو از خودتون سوال کنین:

– میدونید برنامه موفق بازاریابی محتوا چیجوریه؟ اگه جوابتون منفیه، اون رو تعریف کنین.

– روش هدف دار مستند بازاریابی محتوا رو دارین؟ اگه جوابتون منفیه، اون رو تعریف و مستند کنین.

– از چندین روش دربازاریابی محتوا استفاده می کنین؟

براساس این سوالا می تونین به سطح رقابتی بالایی برسین.

 

جفت و جور شده درآکادمی دیجیتال مارکتینگ، به نقل از .روشای ارتقای کیفیت بازاریابی محتوا، …