یکی از مهم ترین مسائل در مورد تناسب اندامه، واسه رسیدن به وزن ایده آل، رژیم غذایی یکی از راه های اثبات شده، اما واسه بیشتر مردم کار دشواریست مخصوصا ترک عادت خوردن خوراکی های خوشمزه از همه سخت تراست. واسه این کار آدما به کلاس های جور واجور می روند و مواظب وزنشون هستن. اما اینجا ما راه هایی رو بیان می کنیم که عملی و باحال هستن.

  1. وانیل:

نه! این موضوع هیچ ربطی به خوردن کیک و شیرنی وانیلی و یا استفاده اون در غذاتون نداره، بلکه تنها بوی وانیل باعث می شه شما اشتهای خوردن مواد شیرین رو از دست بدین. خیلی راحت می تونید مقداری از اون رو همه جا همراه خود داشته باشین و هروقت هوس شیرینی کردین اون رو بو کنین.

چند حقه باحال واسه لاغر موندن

  1. مسواک بزنین:

ممکنه تصور کنین این دیگه چه راه حلی ست! شما که هر روز مسواک می زنید، اما نکته این کار زمان مسواک زدنه. اگه احساس می کنین که می خواید به سراغ بشقاب دوم برید یا وقتی که در خونه هستین مسیرتون به سمت یخچال کج می شه یه راست به سراغ مسواکتان برید و دندانتان رو مسواک بزنین.

بعضی از کارشناسان می می گن مسواک زدن این پیام رو به مغز ارسال می کنن که دیگه سیر شده اید و باید خوردن رو متوقف کنین. این موضوع درست باشه یا نه، اما اینکه غذا بعد از مسواک زدن به خوشمزگی قبلش نخواد بود، به طور کامل درسته، پس دیگه خوردن جوری وسوسه انگیز نیس.

این نوشته را هم از دست ندهید :   ۵ ماده غذایی برای زیبایی و سلامت پوست شما

  1. این مسئله رو واسه خود بزرگ کنین:

این حقه شاید از بقیه عجیب تر باشه اما به نظر خیلی ها بسیار کاربردیه. می تونید غذاتون رو طوری درست کنین که اشتهایتان کور شه. یا موقع خوردن دستمالتان در غذاتون بی اندازید و یا چنگالتان رو سروته بگیرین و تلاش کنین غذا بخورین. پیشنهاد دیگه اینه که عکس خود رو طوری روی کاغذی بکشین که اصلا دوست ندارین مثل اون شید و بعد اون رو روی در یخچال بچسبونین. اینجور هروقت به سراغ یخچال برید خودبه خود اشتهایتان از بین می رود.

چند حقه باحال واسه لاغر موندن

  1. چاپ استیکس:

این بار چنگال رو هم کنار بذارین و از این چوب های مخصوص استفاده کنین تا مغزتون فکر کنه شما غذای زیادی خورده اید.

چند حقه باحال واسه لاغر موندن

  1. ظروف کوچیک:

تلاش کنین در ظروف کوچکتر غذا بخورین. در این صورت اگه شما در ظروف بزرگ یه بشقاب غذا می خوردید در این ظروف کوچیک هم یه بشقاب غذا می خورید. اینطور ذهن شما تصور می کنه به اندازه همیشه غذا دریافت کرده است.

چند حقه باحال واسه لاغر موندن

بهترین ادویه واسه چربی سوزی

دلیل کم نشدن وزن چیه؟

بازنشر باشگاه خبرنگاران کاهش وزن