حیوانات همیشه دنیای زیبایی دارن و می تونن آدما رو حیرت زده کنن. یکی از این موارد بسیار جالبی که در مورد حیوانات می گن نقاشی کردن اونا هستش.

نقاشی هنری است که استعداد خیلی بالایی لازم داره و البته بعضی از حیوانات هم هستن که علاقه به این کار دارن و البته با همت مربیانشان تونسته ان مهارت نقاشی کردن رو بیاموزند.

فیل نقاش

فیل نقاش

چند سالیه که در شمال تایلند یه فیل خیلی از جهانگردان رو به سمت خودش جذب می کنه. اون بعد از چندسال تمرین این روزا نقاشیای بسیار زیبایی در سطح خودش میکشه. این فیل که “جومبو” اسمشه می تونه وسایلی که در مقابلش هست رو خیلی راحت نقاشی کنه.

اسب نقاش

اسب نقاش

“مترو متیور” یه اسب مسابقه س که تابه حال جوایز زیادی رو در مسابقات اسب دوانی کسب کرده اما بعد از چند سال مسابقه دچار مصدومیت زانو شد و پس از اون به فروش گذاشته شد. اینجا بود که بوسیله یه نقاش خریداری شد و پس از اون مشغول نقاشی کردن شد. این اسب قلمو رو با دهن نگاه می داره و نقاشیای متفاوتی رو میکشه که پول فروش اونا واسه اسبای مجروح خرج می شه.

شامپانزه هنرمند

شامپانزه هنرمند

انگار میشه اولین حیوان نقاش رو شامپانزه ای به نام “کونگو” دونست که در سال ۱۹۵۴تا ۱۹۶۴ نقاشیای بسیاری رو کشیده که پس از اون جانش رو از دست داد اون در این مدت نزدیک به ۴۰۰ نقاشی جور واجور کشیده بود که خیلی از نقاشان حرفه ای هم از اون تعریف کرده بودن. حتی میگن پیکاسو هم یکی از طرفداران اون بوده.

این نوشته را هم از دست ندهید :   معرفی بازی سایمن؛ نابغه یا دیوانه؟

پلنگ هنرمند

پلنگ هنرمند

یه پلنگ آمریکایی در یکی از باغ وحشای این کشور نقاشیای مختلفی رو میکشه که خیلی از اونا با قیمتای بالا به فروش می رسه. اون از سال ۲۰۰۵ به این کار مشغوله و البته کاراش رو نمیشه نقاشی دونست چون که بسیار ساده ولی قشنگتر هستن. بعضی از نقاشیش تا ۲۰۰۰ دلار هم فروش رفته.

فک هنرمند

فک نقاش

یه جفت فک دریایی چندسالیه که توریستای زیادی رو به سمت خودشون جذب می کنن. این فکا که در یکی از پارکای چین زندگی می کنن هرشب نمایشایی رو اجرا می کنن و در آخر نقاشیایی رو میکشن که با قیمتای بالا و در حدود ۱۰۰۰ دلار به فروش می رسه. این دو فک که مورگان و آیرو نام دارن توانایی جالبی در کشیدن نقاشیای بامزه دارن.

نقاشیای عجیب با انگشت + عکس

ساخت کاردستیای تزیینی با کلید و سکه!

باشگاه خبرنگاران