این رازهای حل نشده بیشتر از مسائلیه که در گذشته اتفاق افتاده و این روزا حتی با پیشرفته ترین وسایل هم نمیشه اون رو فهمید. محققان بر این باور هستن که بعضی از اونا ممکنه تا سالای زیاد در آینده هم حل نشن.

مثلث برمودا

عجیب

نام مثلث برمودا رو حتما شنیدین. سه جزیره در اقیانوس اطلس که هر ساله قربانیای بسیار زیادی رو می گیرن. این مثلث باعث شده که تابه حال کشتیا و هواپیماهای بسیار زیادی در این منطقه دچار مشکل شن. بازم هم کسی نمی دونه چه اتفاقی دراین منطقه اتفاق می افته چون که کسی نمی تونه به انجا برسه.

خطوط نازکار

عجیب

پرو کشوریه که یکی از این رازهای دنیا رو در دل خودش قرار داده. این راز رو خطوط نازکار تشکیل میدن. ای خطوط که به شکل حیوانا و البته موجودات فرق داره با سنگ درست شدن و بعضیا اونا رو به موجودات فضایی نسبت میدن. این خطوط به اندازه ای بزرگ هستن که آدما باستان امکانات تشکیل اون رو نداشتن.

موهای فرشتگان

عجیب

یکی از رازهای سر به مهری که در دنیا هست بیشتر در اروپا، استرالیا و امریکا رخ داده. مردم ادعا می کنن که در بعضی از روزا چیزایی از آسمون به زمین می ریزد که بسیار مثل مو هستن و البته خیلی سریع هم از بین می رن. البته بازم اطلاعاتی در مورد اونا در دسترس نیس چون که نمونه ای از اون به وجود ندارن.

این نوشته را هم از دست ندهید :   معرفی بازی سایمن؛ نابغه یا دیوانه؟

صداهای تاوس

“تاوس” نام یه شهر در مکزیکه که در بعضی از مواقع صداهای بسیار عجیبی در این شهر می پیچد اما بازم کسی نمی دونه این صداها از چه منبعی به وجود میان. این صدها بسیار مثل فریاد زدن آدما هستن و هم اینکه بسیار بلند و پر سر و صدا هستش.

سنگای دروپا

عجیب

در سال ۱۹۳۸ تعدادی از زبده ترین باستان شناسا در حال جستجو در یکی از کوهستانای چین بودن که یهو با تعدادی سنگ که به صورت دیسکای فشرده امروزی تراش خورده بودن رو برو شدن. این سنگا هیچ پشتوانه تاریخی ندارن و روی اونا اطلاعاتی در مورد اسمان و زمین حکاکی شده.

چیجوری سلامت روحی خود رو افزایش بدیم؟

هدف از زندگی چیه و واسه چه هدفی باید زندگی کنین؟

بازنشر باشگاه خبرنگاران سنگای دروپا مطالب باحال روز موهای فرشتگان