موفقیت

هر کسی در زندگی خود دست کم یه بار شکست رو تجربه می کنه. نباید به شکست ها یا اشتباهات خود اجازه بدیم بر ما پیروز شدن و زندگیمون رو تحت تاثیر خود بذارن. قبول کردن لحظه ها به هنگام اتفاق افتادن می تونه بسیار مهم باشه. باید اجازه بدیم همه چیز در زمان خود اتفاق بیفته و بگذره. باقی موندن در لحظات شکست، ضربه سختی به شما وارد می کنه. در این مقاله می خوایم در مورد روش های مهم عبور از شکست صحبت کنیم. این اعتقادات پایدار و همیشگی می تونه به شما کمک کنه بر شکست های خود پیروز شدین و حس بهتری داشته باشین.

  1. به یاد بیارین که به چه دلیل اینکار رو شروع کرده اید:

هر زمان که با شکست مواجه می شید به ذخیره انرژی، شور و اشتیاق و اعتقادات قوی نیاز دارین تا بتونین از این شکست عبور کنین. دائم از خودم می پرسم دلیل این کار من چی بوده؟ دلیل کار من این بود که نمی خواستم متوسط باشم، می خواستم بقیه رو تشویق کنم و به اون ها انگیزه بدهم. دلایل بسیار زیادی در جهان هست که نیازمند دقیق شدن و فوکوس کردن وتوجه ماست. پشت هر کاری دلیلیه و شما باید این دلیل رو در زمان مشخص و درست کشف کنین. ما از دلیل هایی که در جهان هست آگاه نیستیم. زمان می گذره و هر روز در راه رسیدن به اهدافمون با مشکلات جدیدی روبرو می شیم که نیازمند باور و امید پایدار ماست. هر مانعی در این راه، یادآور شروع این سفره. پس به عقب برگردین و بدونین به چه دلیل کارتون رو شروع کردین.

  1. بلند شید و دوباره تلاش کنین:

هرچقدر بیشتر روی زمان گذشته تمرکز کنین، زمان کمی واسه بهبود بخشیدن موقعیت خود و موفق شدن دارید. وقتی که همه چیز برابر برنامه پیش نرفت، احتیاجی نیس نا امید و دپرس شید. از زمان به نفع خود استفاده کنین و هر چقدر که می تونید واسه رسیدن به موفقیت تلاش کنین. از خودتون سوال کنین چه کاری می تونه شما رو به هدف نهاییتان نزدیک تر سازه. موفقیت، نتیجه تلاش های کوچکیه که کنار همدیگه قرار می گیرد. قانون طبیعت به ما نشون می دهد که اتفاقات خوب در زمان تعیین شده خود رخ می دهد ، پس اگه می خواهید تغییرات مثبتی رو ببینین، همه تلاش خود رو واسه دروی دانه هایی که کاشته اید انجام بدین. بلند شید و تلاش خود رو واسه یه شروع تازه به کار گیرید. شاید یکی از بزرگترین ضعف ما آدم ها اینه که بلند نمی شیم. خاص ترین روش واسه رسیدن به موفقیت ، دوباره تلاش کردنه.

  1. صداها رو خاموش کنین:

صداهایی که تو ذهن شما هست به عنوان شک و دودلی عمل می کنه، این صداهای شک برانگیز در ذهنتون جمع می شه و باعث ایجاد نگرانی و ترس می شه. فشار بیشتر هم ممکنه از حرف های بقیه ناشی شه. تنها چیزی که باید در نظر داشته باشین اینه که به نسخه بهتری از خودتون برسین. اگه بخواین دائم تشویق بقیه رو به دست بیارید هیچوقت به موفقیت دست پیدا نمی کنید. یکی از بخش های اصلی موفقیت اینه که بدونین چیجوری درد خود رو کنترل کنین و از اون واسه ساخت یه نیروی قوی بهره ببرین. این کنترل از راه دقیق شدن و فوکوس کردن بر افکار مثبت به دست میاد. وقتی که افکار منفی به سراغتون اومد، با افکاری مثل ” من میتونم” اون رو جانشین کنین. تنها کمی مثبت اندیش بودن می تونه هدف شما رو روشن تر سازه و واسه رسیدن به این هدف به شما کمک کنه.

این نوشته را هم از دست ندهید :   قیمت بلیط هواپیما کودک و نوزاد چگونه محاسبه می شود؟

  1. یه پشتیبان خوب پیدا کنین:

وقتی که با شکست مواجه می شید، حس اعتماد به نفس شما کمتر می شه، پس به یه نفر نیاز دارین تا بتونین با اون صحبت کنین.  ایجاد یه چهارچوب حمایتی از محرک های خارجی مثل خونواده، دوستان و معلمان می تونه انرژی و انگیزه زیادی واسه شما جفت و جور کنه. اعتراف به شکست و صحبت در مورد اون می تونه رهایی بخش و منبع ایجاد جربزه باشه. از دوستای خود بخواین در مورد چگونگی غلبه اون ها بر مشکلات توضیح بدن. داستان زندگی این افراد می تونه منبع خوبی از انرژی و انگیزه باشه. پس باید در مکالمات مختلفی شرکت کنین و سوالات زیادی رو در این مورد سوال کنین تا بتونین اعتماد به نفس از دست رفته خود رو برگردونین.

  1. صبر و صبر رو به بهترین شکل یاد بگیرین:

به خاطر برابری با شکست های سریع، باید اون رو به عنوان یه موقعیت موقتی قبول کنین تا مدیریت اون راحت تر شه. هیچ خط پایانی واسه شکست وجود نداره و باید بدونین که این یه راه پیوسته س و شما می تونید در اون رشد کنین. صبر و صبر در این جوری موارد می تونه کمک زیادی به شما بکنه. تنها کاری که باید انجام بدین اینه که روی برنامه ریزی خود خیلی با جدیت و تلاش زیاد کار کنین. اینکار باعث می شه دوباره بلند شید و راه خود رو با قدرت هرچه تموم تر شروع کنین. رویاهای خود رو با صبر و صبر پرورش بدید و منتظر یافته های عجیب اون بمونین. وقتی که با شکست مواجه می شیم ، انگار بارهای سنگینی رو روی دوش خود حمل می کنیم و فکر می کنیم دنیا به پایان رسیده . شکست هم بخشی از زندگیه پس اجازه بدید مثل بقیه رخدادها، بگذره. شکست می تونه دیدگاه جدیدی واسه شما بسازه و روح تازه ای به زندگی شما بدمد. مثبت فکر کنین و مطمئن باشین یافته های مثبتی هم دریافت می کنین.

چیجوری با انگیزه کار کنیم؟

چیجوری اراده قوی داشته باشیم؟

افزایش انگیزه