طبق آیین‌نامه ایمنی امور پیمانکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیمانکاران می‌بایست گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران را از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اخذ نمایند. همچنین کارفرمایان نیز موظف‌اند تنها با پیمانکارانی قرارداد منعقد نمایند که صلاحیت انجام کار آنان ازنظر ایمنی توسط وزارتخانه مذکور تائید شده باشد. ازاین‌رو شرکت آکس با درک نیاز یادشده و با بهره جستن از تخصص خود درزمینه HSE آمادگی دارد تا در کلیه مراحل این فرآیند به‌عنوان مشاور و مجری، شرکت‌های مختلف را در این مسیر همراهی نماید. با توجه به زمان‌گیر بودن روند پرونده‌های اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران و پراکندگی مراحل کاری شامل ثبت‌نام اینترنتی ،تشکیل پرونده فیزیکی و همچنین فرایند لازم جهت برگزاری دوره‌های آموزشی الزامی کارفرمایی، کارگری و مسئولین ایمنی، شرکت آکس بر آن است که با به‌کارگیری نیروهای متخصص در امر مشاوره در تمام مراحل هم پای کارفرمایان محترم در این امر فعالیت نموده و در ارائه اطلاعات دقیق جهت آسان نمودن روند اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی به شکل متمرکز اقدام نماید.

  • یکی از مشکلاتی که شرکت‌ها در طی مراحل اخذ گواهی‌نامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران با آن روبرو می‌شوند، عدم اطلاع صحیح از مراحل اخذ این گواهی‌نامه و همچنین عدم تهیه و ارائه مدارک و مستندات کافی می‌باشد. این موضوع باعث می‌شود که علاوه بر اتلاف وقت در اخذ این گواهی‌نامه، شرکت‌ها به‌کرات به اداره کار و کانون‌های مربوطه مراجعه نموده و به دلیل نقص پرونده، پرونده آن‌ها بازگشت می‌خورد. در این زمینه، شرکت آکس با داشتن سوابق در این زمینه به شما کمک می‌کند که مدرک فوق را به‌راحتی دریافت نموده و از سردرگمی رها شوید.
  • برگزاری دوره‌های آموزشی لازم
  • جهت اخذ گواهی‌نامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران، سه گروه از شرکت باید دوره‌های آموزشی لازم را بگذرانند. در این زمینه، شرکت آکس کلیه کلاس‌های موردنیاز شما را با کمترین قیمت و کمترین زمان ممکن برگزار نماید.
  • کاهش هزینه‌های اعمالی بر کارفرما به دلیل متمرکز بودن
  • زمانی که شرکت‌ها فرایند اخذ گواهی‌نامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران را شروع می‌کنند، به دلیل عدم آشنایی به فرایند اخذ آن، متحمل هزینه‌های اضافی پیدا و پنهان می‌شوند. (هزینه‌های نیروی انسانی، هزینه‌های آموزش و غیره) شرکت آکس با رویکرد کاهش هزینه‌های سازمانی، این خدمات را به شما ارائه می‌نماید.
این نوشته را هم از دست ندهید :   7 تفریح خاص کیش؛ (تفریحات پرطرفدار کیش)
]]>