اهمیت و تاثیر دیجیتال مارکتینگ بر  کسب و کارا

کسب و کارای امروزی ناچار به به کار گیری وسیله ها و فوت وفن های دیجیتال مارکتینگ در کسب وکار خود هستن. چون که در فضای رقابتی شدید ایجاد شده در کسب وکارها، کسب وکاری موفق هستش که واسه معرفی کالا و خدمات خود از وسایل نوین دیجیتال مارکتینگ استفاده کنه و از اهمیت دیجیتال مارکتینگ باخبر باشه.

در پروسه بازاریابی با به کار گیری وسیله ها و تکنیکهای دیجیتال مارکتینگ جدا از تاثیر بهتر و بالاتر ، شما میتونین تا به پیشرفت و رشد کسب وکار خود هم بپردازید.

واسه حضور در این بخش و به کار گیری این وسیله ها شما اول باید با طراحی و ساخت سایتی به معرفی کالا و خدمات خود از این روش بپردازید. بعد از طراحی سایت می تونید با به کار گیری ابزارهایی مانند سئو و یا سیستم تبلیغات گوگل(گوگل ادوردز) به شکل هدف دار به ایجاد ترافیک و بازدیدکننده به سایت خود بپردازید. اهمیت دیجتیال مارکتینگ اینجا هستش که خود رو نشون می دهد یعنی شما باید چگونگی استفاده و به صرفه بودن هر ابزاری رو با به کار گیری اون سبک سنگین کنین.

در مرحله بعد و بعد از ورود کاربران به سایتتون با به کار گیری ابزارهایی مانند ایمیل مارکتینگ می تونید به ایجاد فروش و تبدیل بازدیدکنندگان سایتتون به خریدار بپردازید.

تموم این مراحل در درجه اول با هزینه های بسیار پایین تری نسبت به مدلهای بازاریابی سنتی انجام میشه و خود این موضوع بر اهمیت دیجیتال مارکتینگ اضافه می کنه، به این صورت که واسه جذب مخاطبان و بازار هدف کسب وکارتون با به کار گیری مدل های بازاریابی سنتی هزینه های بسیار بالاتری رو باید بپردازید.

در درجه دوم در فضای دیجیتال مارکتینگ امکان معرفی کالا و خدمات تون رو به اقصی نقاط دنیا به شکل گسترده و هدف دار دارین. این در حالیه که شما در بازاریابی سنتی امکان معرفی کالا و خدماتتون رو به صورت گسترده و گسترده نداشته و در آخر به شکل تبلیغات در رسانه هایی مانند تلویزیون و نشریات به معرفی کسب وکار خود و اونم به شکل غیرهدفمند می تونستید بپردازید.

و در درجه سوم این نوع تبلیغات و بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ به آسونی و راحتی قابل اندازه گیری، امتحان و بهبود هستن در حالیکه این حالت در فضای تبلیغات سنتی وجود نداره.

و در درجه چهارم امکان انجام فعالیت ها و پروسه ها به شکل خودکار و خودکار در بستر دیجیتال مارکتینگ هست.

یعنی بعد از ایجاد ترافیک و بازدید کننده واسه سایت تون، کاربران بعد از ورود به سایتتون می تونن به انتخاب و مقایسه ی کالا و خدمات مورد نظرشون کرده و در مرحله بعد با پرداخت آنلاین وجه شون خرید خود رو با موفقیت بکنن و بعد از خرید رسید کالای مورد توجه به واحد مربوطه انتقال یافته و اون واحد مبادرت به تحویل کالا و خدمات مشتریان کنه.

این نوشته را هم از دست ندهید :   ۵ توصیه برای مراقبت از ناخن دست

حتی اگه زمینه فعالیت شما مباحث آموزشی و فروش و عرضه فایلهای دانلودی باشن دیگه بحث تحویل کالا و خدمات هم مطرح نیس و خواهندگان می تونن بعد از پراخت وجه شون فایل خود رو فورا دانلود کرده و ازش استفاده کنن.

شما حتی می تونین با به کار گیری مدلهای ایمیل مارکتینگ بعد از ورود کاربران به سایتتون ایمیلها و اطلاعات تماس اونا رو جمع آوری کرده و با ارسال کوپنهای تخفیف و پیشنهادای خاص به اونا، اونا رو تشویق به خرید از سایتتون کنین.

پس با به کار گیری مدلها و وسایل دیجیتال مارکتینگ هم امکان رشد و پیشرفت کسب وکار خود رو جفت و جور کرده اید و هم با سرویس دهی و سرویسهای بهتر و افزایش رضایت مشتری هاتون خود رو از رقبا کار و کاسبی خود جدا کرده اید.

حال در این جا یه سوال مطرح می شه که به خاطر اجرای دیجیتال مارکتینگ واسه کسب و کارا نیاز به آموزش تخصص و مهارت خاصی هست؟ جواب به این سوال مثبته با در نظر گرفتن پیشرفت هر روزه وسیله ها در دنیای دیجیتال به روز بودن و به کار گیری آموزشای حرفه ای واسه به دست آوردن مهارت در مورد دیجیتال مارکتینگ بسیار کمک کننده و مهمه.

در همین زمینه آکادمی دیجیتال مارکتینگ دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال رو به شکل یه برنامه آموزشی سه ماهه و ۱۲۰ ساعته طراحی و ارائه کرده. در این برنامه آموزشی اصول دیجیتال مارکتینگ، کارگاه های تخصصی و تدوین کمپین و روش هدف دار دیجیتال مارکتینگ به صورت عملیاتی آموزش داده می شه.

در آخر این دوره انتظار میره علم پژوهان محترم مهارت اراده کردن ، اجرا و امتحان کمپینای دیجیتال مارکتینگ رو بدست بیارن.

شما می تونین واسه دریافت اطلاعات بیشتر به بخش دوره های آموزشی آکادمی دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنین.