رونمایی از دستگاه «ایستگاه تیوال» و معرفی این شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ در تالار وحدت برگزار شد.

در این نشست محمد عمروآبادی، مدیر تیوال با بیان اینکه ایده اصلی این سایت ارائه یه چرخه کامل خدمات واسه هنرمندان و هنردوستانه گفت: تیوال یه شبکه اجتماعی علاقه محور بوده و کاربران در مورد علاقمندی های مشترک خود و اجناس هنری با همدیگه رابطه برقرار می کنن.

به گفته ایشون برنامه های هنری در بخش های جور واجور مثل تئاتر، موسیقی، سینما، هنرهای تجسمی و دیگه زمینه ها به طور کامل در تیوال معرفی می شن، کاربران دور محور اونا با هم به گفتگو پرداخته و به اونا امتیاز میدن.

در ادامه با سایت ما همراه باشین.

عمروآبادی با ذکر اینکه در تیوال همه چیز در مورد یه اثر یا اتفاق هنری به هم وصل می شه اضافه کرد: پیوند خوردن اطلاعاتی مثل اخبار، عکس، گفتگوی صوتی، ویدیو و هم اینکه نقد و نظر کاربران در مورد هر اتفاق یا محصول هنری از مهم ترین ویژگی های این شبکه اجتماعیه.

ایشون در ادامه با اشاره به رونمایی از دستگاه «ایستگاه تیوال»، هدف  راه اندازی اون رو راحت تر کردن کار مخاطبان بخش تئاتر و موسیقی دونست و اعلام کرد: ما در ادامه راه و روش گسترش خدمات الکترونیکی واسه جامعه هنری، همزمان با شروع نمایش آقای فرمون آرا دستگاه هایی رو با عنوان «ایستگاه تیوال» در تالار وحدت برپا کردیم.

اون توضیح داد: اولین ویژگی این دستگاه حذف مرحله چاپ بلیت واسه کاربران بین خرید بلیت از سایت تیوال بوده که کار رو واسه اون دسته از آدمایی که دستگاه پرینتر ندارن بسیار ساده کرده.

عمروآبادی اضافه کرد: ما با این کار به کار گیری کاغذ رو خیلی کاهش دادیم و بلیت هایی که کاربران از این دستگاه دریافت می کنن تقریبا یه دهم مساحت کاغذ A4 است.

مدیر تیوال گفت: کاربران پس از  خرید اینترنتی با مراجعه به محل اجرای نمایش یا کنسرت و وارد کردن شماره پیگیری در این دستگاه، بلیت خود رو تحویل می گیرن. هم اینکه می تونن عکس بارکد خود در تبلت یا تلفن همراه رو در زیر قسمت بارکدخوان این دستگاه گرفته و بلیتشان رو تحویل بگیرن.

محمد عمروآبادی با تاکید بر اینکه تیوال به هیچ نهاد و سازمان دولتی وابسته نیس اظهارکرد: ما یه مجموعه خصوصی متخصص در بخش IT هستیم که در سال ۸۰ فعالیتمون رو در بخش برنامه نویسی و پیشرفت نرم افزار شروع کردیم و خدا رو شکر الان یه تیم ۴۰ نفره شدیم که در تیوال فعالیت می کنیم و هیچ سرمایه گذار خصوصی هم تا الان نداشته ایم.

این نوشته را هم از دست ندهید :   ۴ شماره عجیب در دنیای فوتبال +عکس

در ادامه این نشست کیومرث مرادی، کارگردان تئاتر و کارشناس فرهنگی، گفت: من تجربه بسیار خوبی در اجرای نمایش شکلک داشتم و وقتی این تئاتر رو پس از ۱۲ سال باز اجرا کردم، تونستیم با کمک بچه های تیوال یه روش هدف دار مناسب واسه فروش اون نمایش در نظر بگیریم و نمایش شکلک پرفروش ترین تئاتر تالار شمس و یکی از پرفروش ترینای سال گذشته شد.

این کارگردان تئاتر با بیان اینکه سایتی مثل تیوال تونسته رابطه نزدیکی میان هنردوستان و هنرمندان بسازه گفت: به نظر من بزرگ ترین مشکل ما در بخش تئاتر این بود که نمی تونستیم به مخاطب اطلاع رسانی کنیم و خوشحالم که تیوال داره این کار رو انجام می دهد.

ایشون اینو هم به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین گفتن: خدا رو شکر الان تیوال با حدود ۸۶ هزار عضوی که داره تونسته علاوه بر مخاطب سازی، ظرفیت های زیادی واسه ما هنرمندان و بقیه فعالان در میدون هنر بسازه.

مرادی با اشاره به اینکه تکنولوژی ظرفیت های تازه بسیاری در مورد هنر ایجاد کرده توضیح داد: فناوری یکی از مهم ترین وسایل هنرمندان شده که امروزه به داد ما رسیده. تیوال در اول حضورش تونست تصور فروش بلیت به روش سنتی رو تو ذهن هممون بشکنه و این اتفاق هم ضمانت خوبی واسه فروش یه گروه تئاتری و هم اتفاق خوبی واسه تماشاگرانه.

در آخر نشست محمد عمروآبادی با بیان اینکه تیوال در مدت فعالیت دو ساله اش تموم برنامه های بخش تئاتر، موسیقی و سینما و تا حد امکان گالری های هنرهای تجسمی رو پوشش داده اعلام کرد: تا کنون بیشتر از ۱۶۰۰ گزارش تصویری، ۷۷۵ گفتگوی صوتی و بیشتر از ۸۰۰ برنامه (حدود ۲۷۰ هزار بلیت) از راه تیوال به مخاطبان ارائه شده.