اگه شما مانند خیلی از برنده های جور واجور هستین، شک نداشته باشینً در مورد تعداد کاراکترهای بهینه پست های اینستاگرام حتی فکر هم نکرده اید. اگه کپشن پست های اینستاگرامی بهترین برنده ها رو ببینین، متوجه میشین که به سمت کوتاه تر شدن پیش می روند. با اینحال که تعداد کاراکترهایی که می تونید استفاده کنین نامحدود نیستن اما تعداد کاراکترهای بهینه واسه پست های اینستاگرامی هست. بنابر این، بهینه سازی اینستاگرام واسه هر برندی واجبه.

تعداد کاراکترهای بهینه واسه کپشن پست های اینستاگرامی: ۱۳۸ تا ۱۵۰ کاراکتر

اگه شما خواهان بیشترین حد کردن تعامل مخاطبان با پست اینستاگرامی خود هستین در کپشن پست های خود از ۱۳۸ تا ۱۵۰ کاراکتر استفاده کنین. از اونجایی که پست های شما عکس یا فیلم هستن کپشن ها می تونن مخاطبان رو به تعامل با پست های شما مجبور کنن.

تعداد بهینه واسه هشتگ پست های اینستاگرامی: ۵ تا ۱۰ هشتگ

هشتگ ها بهترین راه دیده شدن پست های شما و هم اینکه راحت ترین راه واسه جذب مخاطب جدید به پیج اینستاگرام شما هستن. دیجیتال مارکترها هم این قضیه رو می دانند اما به امید بازدید بیشتر از بیشتر از ۲۰ هشتگ در هر کپشن استفاده می کنن، با اینکه که پر کردن کپشن با تعداد زیادی هشتگ اصلاً نتیجه ای رو که در انتظارش هستین تضمین نمی کنه. حتی، ممکنه به ضرر برندتون و صفحه اینستاگرامتان تموم شه و تعامل مخاطبان با پست های شما کمتر شه.

یکی دیگه از خطراتی که ممکنه پیج اینستاگرام شما رو تهدید کنه، shadowban شدنه. به این صورت که اگه در هر کپشن تعداد زیادی هشتگ تکراری که در تموم پست هاتون نوشته اید، استفاده کنین اینستاگرام پست های شما رو در یافته های جستجوی اون هشتگ نشون نمی دهد که این خود ضربه بزرگی به برند شماس.

این نوشته را هم از دست ندهید :   رقابت شتاب جیپ گرند چروکی ترک هاوک در برابر تسلا مدل X و مرسدس AMG GLC 63 [تماشا کنید]

همونجوریکه در شکل هم مشاهده می کنین تعداد بهینه واسه هشتگ جهت تعامل بیشتر مخاطبان، ۸ تا ۱۲ تاست.

بهینه سازی اینستاگرام
بهینه سازی اینستاگرام

علاوه بر تعداد هشتگ، تعداد کاراکترهایی که در هر هشتگ هم به کار می رود هم تعدادی بهینه داره.

تعداد کاراکترهای بهینه در هر هشتگ: ۲۴ کاراکتر یا کمتر

واسه اینکه تعامل مخاطباتون در بیشترین حد خود باشه، شما باید از هشتگ هایی با تعداد کاراکتر ۲۴ یا کمتر استفاده کنین. چون که در استفاده بیشتر از ۲۴ کاراکتر افت شدیدی رو در تعامل مخاطبان تماشاگر هستیم.

بیشترین حد تعداد کاراکترهایی که در اینستاگرام می توان استفاده کرد:

  • کپشن: ۲۲۰۰ کاراکتر
  • تعداد هشتگ: ۳۰ هشتگ
  • بیو: ۱۵۰ کاراکتر
  • نام کاربری: ۳۰ کاراکتر

با اینکه که شما می تونید از ۲۲۰۰ کاراکتر در کپشن پست خود استفاده کنین، اما بعد از ۱۲۵ کاراکتر کپشن به صورت پیش فرض کوتاه می شه. پس، با در نظر گرفتن این موضوع، باید تلاش کنین مهم ترین اطلاعاتتون رو در اول کپشن بنویسین. هشتگ ها رو در آخر کپشن خود بنویسین.

منبع: sproutsocial