بتل رویال اون قدر محبوب شده که سازندگان از هر روشی تلاش می کنن این سبک رو در عنوان شون جای بدن؛ اکتیویژن حساب خاصی روی بتل رویال کال آو دیوتی جدید باز کرده، شایعات نشون میدن راک استار هم تصمیم داره یکی از حالتای آنلاین رد دد ردمپشن ۲ رو به این سبک اختصاص بده و حتی در فیفا ۱۹ هم تماشاگر بخشی با قوانین الهام گرفته از بتل رویال هستیم.

محبوبیت زیاد بتل رویال ترکیبای عجیب و غریبی رو به وجود آورده و Survival Heroes هم یکی از همین ترکیبای فرق داره. البته Snail اولین استودیویی نیس که «موبا+بتل رویال» رو عملی می کنه و قبل از اون سازندگان دیگری بودن که این ایده رو واسه خود به ثبت رساندند.

با این حال Survival Heroes اولین بازی (یا یکی از اولین بازیای) گوشی هستش که تموم ساختار هاش روی همین ایده سوار شده و این مسئله در کنار نام استودیوی پیشرفت دهنده بازی رو به یکی از عناوین کنجکاو برانگیز این روزای صنعت بازیای موبایل تبدیل کرده. اما  Survival Heroes تونسته به اندازه ایده عجیب و غریبش موفق ظاهر شه؟

تا اینجا که همه چیز مثل بقیه بازیای بتل رویال به نظر می رسه.

کسائی که با دو سبک موبا و بتل رویال آشنا هستن، در همون ثانیهای اول با Survival Heroes کنار میان. بازی شصت بازیکن رو با امکانات کم و برابر در محیط رها می کنه و اونا باید با گشت و گذار آیتمای بیشتری به دست بیارن. در آخر هر کسی که بتونه بقیه رو کشته و از این جهنم جون سالم به در ببره پیروز می شه.

این از قوانین سبک بتل رویال که در بازی هستن اما نقش موبا این وسط چیه؟ در Survival Heroes چند اسلحه با کلاس جور واجور وجود داشته و هر کدوم از اسلحه ها دارای سه قدرت متفاوت هستن. این وسط اگه دشمنان بیشتری بکشین، تجربه یا همون لول شخصیت اصلی افزایش پیدا می کنه و در نتیجه اونم قدرتای خاص اسلحه ها قوی تر می شن.

استودیوی Snail Games سری معروف Taichi Panda رو در کارنامه خود داره.

این نوشته را هم از دست ندهید :   مهره مار

بازیای سبک موبا با دو ویژگی اهمیت روش هدف دار در خود رو زیاد کردن: یکی اینکه تموم هیروها (شخصیتای بازی که قبل از شروع مسابقه انتخاب می کنین) دارای تواناییای خاصی (معمولا چهار قدرت متفاوت) هستن و بخاطر این بازی با هر کدوم از اونا تجربه ای متفاوت رو به وجود می آورد. در کنار این مسئله، آیتمایی که می تونین بخرین هم نقش زیادی در پیروزی دارن.

پس باید همیشه بهترین انتخاب رو داشته باشین و با خریدهای الکی، پتانسیلای هیروها رو از دست ندین. در Survival Heroes خبری از هیروهای جور واجور نیس و همه با یه شخصیت معمولی کارشون رو شروع می کنن. بخاطر این سازنده واسه اینکه اهمیت روش هدف دار عنوانش رو بازم حفظ کنه، از ایده اسحهایی با کلاسای جور واجور استفاده کرده.

منطقه بازی پنج برابر بزرگ تر از عناوین سبک موباه. 

در واقع سازنده واسه افزایش اهمیت برنامه ریزی در عنوانش، بیشتر تمرکزش رو روی لوازمایی که به دست می بیارین گذاشته و هر چند این مسئله باعث شده تا بازی به اندازه عناوین موبا روش هدف دار محور نباشه ولی باز این ایده تجربه مقابله با هر کدوم از اسلحه ها و زرها رو لذت بخش کرده.

Survival Heroes فعلا در مرحله آزمایشی هست و با در نظر گرفتن اینکه تا عرضه مود بتل رویال Arena of Valor باقی مونده، بازی خوب می تونه جای خالی اونو پر کنه. فقط انتظارات تون رو مشخص کنین؛ Survival Heroes بیشتر از اینکه عنوانی در سبک موبا باشه، اثری بتل رویاله و همین مسئله واسه کسائی که به دنبال پیچیدگیای موبا هستن شاید نا امیدکننده میشه.

Survival Heroes

  • Survival Heroes
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: Snail Games
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۳۲۰ مگابایت

دانلود