تب گسترده استقبال از خودرهای SUV و کراس اوور حتی سنتی ترین خودروسازان رو هم به تلاش واداشته س، پس از ساخت اولین نمونه های کراس اوور به وسیله مزراتی، آلفارومئو و لامبورگینی، حالا آستون مارتین به عنوان خودروسازی که تنها محصولاتش رو به شکل بدنهای کوپه عرضه می کنه به فکر ایجاد یه رده تازه واسه ساخت کوپهای کراس افتاده.

البته ایده ساخت اینجور خودرویی واسه اولین بار نیس که مطرح می شه و قبل از این تماشاگر اجناس مشابه و البته نه خیلی موفقی در این مورد از طرف ولوو و یه سریای دیگه خودروسازان بوده ایم.

از این رو این شرکت تازگیاً اعلام کرده که در آینده کراس اوور DBX رو براى سال ٢٠١٩ در قسمت جدیدى از خط تولید این کارخانه در ولز به تولید می رسونه.

این خودروساز در گذشته درباره ى برنامه هاى آینده ى این برند اخبارى اعلام کرده بود. فاز اول این پروژه در اواخر سال ٢٠١۶ شروع شد. زمانى که آستون مارتین یه محل پذیرایى، دفتر مدیریت و یه رستوران براى کارکنان رو ساخت.

فاز دوم امسال زمانى شروع شد که وزیر دفاع در طى مراسمى امکانات لازم واسه این پروژه رو به آستون مارتین تحویل داد. در طى این مراسم یه آشیانه ى هواپیما در اختیار آستون مارتین قرار گرفت.

فضاى این آشیانه دوباره بازسازى و طراحى می شه و به عنوان مکانى براى تولید خودروهاى آستون مارتین مورد استفاده قرار می گیره.

سرمایه گذارى آستون مارتین در St Athan بخشى از یه سرمایه گذارى بسیار بزرگه که این پروژه تا سال ٢٠٢٠ هزار فرصت شغلى مستقیم بوجود میاره.

هم اینکه این پروژه به صورت غیر مستقیم ٣ هزار فرصت شغل در ولز به وجود میاره. آستون مارتین اعلام کرده که تا الان بیشتر از ٣٠٠٠ درخواست استخدام براى پروژه ى St Athan دریافت کرده و اولین تکنسین هاى استخدام شده الان در حال گذروندن دوره هاى آموزشى در Gaydon هستن.

این نوشته را هم از دست ندهید :   کروماکی |تجهیزات تولید محتوا

سرمایه گذارى آستون مارتین در ویلز نشون دهنده ى اینه که بر خلاف تصمیم دولت مبتنى بر خارج کردن بریتانیا از اتحادیه اروپا، این کشور بازم یکی از بهترین جاها براى سرمایه گذارى و بیزینسه.

هم اینکه کراون جونز اعلام کرد:" الان اثر مثبت استون مارتین بر روى ولز و اقتصاد اون حس مى شه. بیشتر از ۴٠ نفر الان در Gaydon در حال آماده شدن و گذروندن دوره هاى لازم براى کار در St Athan هستن، هم اینکه فرصت هاى شغلی بسیار بیشترى تا سال ٢٠٢٠ به وجود میاد."

آستون مارتین DBX اولین بار در بین نمایشگاه ژنو سال ٢٠١۵ به عنوان خودرویى کانسپت معرفى شد. این خودرو یه کراس اوور AWDه که روح GT در اون دمیده شده. این مدل کوپه چهار نفره مجهز به سیستم انتقال چهار چرخ متحرکه.

اندازه رینگا ٢٢ اینچه و خطوط بدنه مثل مدل ونکوئیش بر روى بدنه طراحى شدن. از دید قدرتی هم استون مارتین اعلام کرده که به طور کامل از پیشرانه های الکتریکی استفاده شده که نیروی خود رو از باتری های لیتیوم سولفور سلولی تامین می کنن. در این خودرو هر چرخ موتورى داره که انرژى لازم اونو تأمین مى کنه.

هم اینکه این خودرو مجهز به ترمزهاى سرامیک کربن، سیستم KERS، دوربین آینه هاى جانبى، چراغ هاى خودکار و شیشه هاى هوشمند مى باشه.