برنامه نویسی در حال حاضر که دنیای دیجیتال روز به روز در حال پیشرفت است و استارت‌آپ‌ها و مشاغل اینترنتی در حال پا گرفتن هستند یکی از پردرآمدترین شغل‌هاست. امکان ندارد یک استارت‌آپ در حوزه‌ی وب و در به طور کلی مرتبط با اینترنت به برنامه‌نویس نیاز نداشته باشد. برنامه نویسی سخت است؟ بله. اگر درست آموزش نبینید و از روش‌های قدیمی برای یادگیری استفاده کنید و هیچ ایده‌ای راجع به کارکرد زبانی که در حال یادگیری هستید نداشته باشید مسلما برنامه نویسی سخت‌ترین کار دنیاست. اما ناامید نباشید همیشه یک راه درست و منطقی وجود دارد که شما را به مقصد می‌رساند. مایلیم شما را با این راه آشنا کنیم. دوست دارید کدام زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید و اصلا می‌دانید هر زبان برنامه نویسی برای چه کاری مفید است؟ در ادامه به زبان برنامه نویسی PHP خواهیم پرداخت تا با این زبان به خوبی آشنا شوید و اطلاعات لازم را برای شروع یادگیری این زبان کاربردی کسب کنید.

زبان برنامه نویسی PHP و تسخیر دنیای وب

PHP پراستفاده‌ترین زبان برنامه‌نویسی برای کدنویسی وبسایت‌ها است. اکثر وبسایت‌هایی که شما روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنید از زبان PHP برای کدنویسی آن استفاده شده است و در ایران نیز حدود 70 درصد از کل وبسایت‌ها با زبان برنامه‌نویسی PHP نوشته و پیاده‌سازی شده‌اند. این زبان برنامه‌ نویسی جزو پویاترین زبان‌ها است و می‌توان فعالیت‌های مختلفی را با ساختار کدنویسی بر روی وبسایت‌ها پیاده‌سازی کرد. بازار کار این زبان برنامه نویسی در حال حاضر از تمام زبان های دیگر بیشتر است و متخصصین این حوزه و برنامه نویسان حرفه‌ای با ایده‌های تازه و نو، اقدام به تاسیس استارت‌آپ‌هایی با پتانسیل  و توان بالا می‌کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند. در حقیقت زبان برنامه نویسی PHP دنیای وب را تسخیر کرده است. اما چگونه می‌توان این زبان را یاد گرفت؟
این نوشته را هم از دست ندهید :   خرید آنلاین مانتو
مباحث دوره متخصص PHP شامل:
  • طراحی وب: آشنایی با HTML‌ و CSS و جاوااسکریپت که به نحوی المان‌های اصلی فرانت‌اند وبسایت هستند.
  • مبانی برنامه نویسی و مقدمات Phpشما به طور کامل با منطق برنامه نویسی، روش‌های حل مسئله و … آشنا خواهید شد و سپس رفته رفته مقدمات Php را یاد خواهید گرفت و ارتباط این زبان را به منطق برنامه نویسی به مرور احساس خواهید کرد.
  • پروژه محوری: سبک یادگیری شما بعد از یادگیری مقدمات کاملا پروژه محور خواهد بود و هر بار تکنیک های جدید در پروژه‌های جدید به شما آموزش داده خواهد شد تا هر بخش از برنامه نویسی را به صورت کاربردی و ملموس یاد بگیرید.
  • رفع خطاها:‌ همانطور که گفتیم در هر لحظه می‌توانید خطاها و مشکلاتی که دارید را چه به صورت آنلاین و چه حضوری مطرح کنید تا با رفع اشکال و خطایابی بتوانید جلو بروید.
  • SQL‌ و دیتابیس‌ها: آشنایی کامل با SQL‌ و پایگاه داده قدم بعدی شما برای یادگیری است.
  • معرفی MySQL و نحوه‌ی تعامل آن با پروژه Php: شما ارتباط پایگاه داده MySQL را با پروژه‌هایی که کار کرده‌اید و یا در حال کار بر روی آن هستید خواهید فهمید و پروژه‌های لازم برای یادگیری بهتر و همچنین تعامل این پروژه‌ها را به طور کامل درک خواهید کرد.
  • امنیت: امنیت نیز جزو مباحث بسیار مهم است که تاکید بسیار زیادی روی آن می‌شود و تمام مبانی و اصول و تکنیک‌های پیشرفته برای ایمن‌سازی وبسایت به شما آموزش داده خواهد شد.
]]>