باتری گوشی ال جی V10 یک باتری لیتیوم یونی 3000 میلی آمپرساعتی است، که در کنار یک نمایشگر 5.7 اینچی و یک پردازنده قوی اسنپ دراگون قرار گرفته است. راجع به این باتری باید بدانید که اگر تنظیمات گوشی را روی روشنایی متوسط صفحه (200 نیت) تنظیم کنید، باتری شما حدودا یک روز شارژ را نگه می دارد اما اگر مصرف شما از حالت معمولی بیشتر شود باید بدانید که این باتری تا نیمه روز بیشتر شما را همراهی نمی کند. البته طبق ادعای شرکت ال جی، نمایشگر دوم این گوشی به دلیل مهندسی خاصی که دارد، با مصرف بسیار کم انرژی دائم روشن می ماند. استفاده مضاعف باتری این نمایشگر 5% بیشتر از حالت عادی تخمین زده شده و این نمایشگر به محض ورود به جیب یا کیف خاموش شده و مصرف شارژ آن متوقف می شود.

اگر شما جزء افرادی هستید که میزان استفاده تان از گوشی در طول روز بسیار زیاد هست، نا امید نشوید، چرا که باتری گوشی ال جی V10 یک باتری External است مثل باتری الجی k4 که کاربر به راحتی می تواند آن را عوض کند پس با به همراه داشتن یک باتری اضافه دیگر مشکلی نخواهید داشت.

یکی از ویژگی های دیگری که باعث می شود باتری گوشی ال جی V10 از دور رقابت خارج نشود این است که به سرعت شارژ می شود. اگر یک پریز برق در نزدیکی شما وجود داشته باشد 0 تا 100 شدن شارژ این گوشی تنها 65 دقیقه شما را منتظر می گذارد.

این در حالی است که باتری هم رده های این گوشی مثل Galaxy Note 5 با باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، در مدت زمان 81 دقیقه و باتری 3450 میلی آمپر ساعتی گوشی Nexus 6P در حدود 89 دقیقه و باتری iPhone 6 plus  در 165 دقیقه 100 درصد می شوند. پس باتری گوشی ال جی V10 در این رقابت پیشی می گیرد.

میزان نگهداری شارژ توسط  باتری گوشی ال جی V10

اگر بخواهیم به طور مفصل تر به آمار حاصل از تست مقاومت باتری گوشی ال جی V10 بپردازیم، نتایج نشان می دهد که مدت زمان ماندگاری باتری این گوشی در هنگام مکالمه حدود 17 ساعت در هنگام وب گردی و استفاده از اینترنت 8.5 ساعت و در زمان تماشای ویدیو 7.5 ساعت اعلام شده است. که در مقابل هم رده هایش عملکرد متوسطی محسوب می شود و در مجموع مدت زمان مقاومت این باتری در تست پایداری 56 ساعت تخمین زده شده است.

این نوشته را هم از دست ندهید :   چطور یک دوچرخه سوار حرفه ای شوم؟

یکی از راه هایی که در مصرف شارژ باتری گوشی ال جی V10 می توان استفاده کرد این است که نمایشگر دوم آن را در حالت خاموش قرار داد، هر چند که نتایج تست گوشی برای مصرف باتری نشان داده اند که روشن بودن نمایشگر دوم زمان استفاده از گوشی را تنها 10 ساعت کمتر می کند یعنی از 56 ساعت به 46 ساعت می رساند. به هر حال اگر در شرایطی به شارژ گوشی خود احتیاج داشتید، نمایشگر دوم آن را خاموش کنید تا مدت روشن ماندن آن افزایش پیدا کند.

جمع بندی باتری گوشی ال جی V10

با توجه به نکاتی که در مورد خوبی ها و بدی های این باتری گفتیم، پس باید در خرید باتری گوشی ال جی V10 بسیار دقت کرد و نسخه ی اصلی یا اوریجینال آن را تهیه کرد. سوال اینجاست که چطور باتری اصلی راتخیص دهیم؟ برای راهکاری آسان راهنمای خرید باتری اصلی را مطالعه کنید. اگر شما تنها یک کاربر عادی باشید این باتری شما را در طول روز همراهی خواهد کرد، اما اگر در طول روز با گوشی خود زیاد فیلم می بینید، بازی می کنید، عکاسی و فیلم برداری می کنید با مشکل کبود شارژ مواجه می شوید، که این نیز موضوع چنان نگران کننده ای محسوب نمی شود، یا یک باتری اضافی همراه خود داشته باشید یا با استفاده از قابلیت شارژ سریع، باتری گوشی ال جی V10 خود را مجددا شارژ کنید.