صبح هنگام پشت فرمون اتومبیل می شینین تا راهی محل کارتون شید، اما هر چی سوئیچ رو می چرخونید موتور استارت نمی خورد. چه اتفاقی افتاده؟ مشکل از چیه؟ اگه از رانندگی فقط فشردن گاز و ترمز رو یاد گرفته باشین، شاید واسه رفع مشکلاتی که می تونن خیلی ساده حل شن مجبور به احضار تعمیرکار و پرداخت هزینه میشین.

اما کسی که پشت فرمون می شینه، باید دست کم از پس رفع عیبای ساده و ابتدایی ماشین بر بیاد. اپلیکیشن خودرو یار ۲ می تونه وسیله آموزشی خوبی واسه آشنایی با مشکلات خودرو و رفع اونا به حساب بیاد.

تیم سرندیپ که با منتشر کردن اپ خودرو یار ۱ به معروفیت خوبی در میان کاربران ایرونی اندروید رسید، در خودرو یار ۲ امکانات و اطلاعات نسخه قبلی خود رو پیشرفت داده و حالا در قالبی کامل تر به تلفنای هوشمند پا گذاشته.

خودرو یار ۲ می تونه در حکم یه دستیار هوشمند واسه رانندگی و نگهداری از خودرویتان باشه. با این اپلیکیشن می تونین واسه بررسی روغن، باتری، موتور و … خودرویتان یادآور بذارین، هزینه های تعمیر خودرو رو ثبت کنین و حساب خرجایی که واسه نگهداری اون انجام می دید رو داشته باشین.

به غیر از نگهداری و مدیریت هزینه های خودرو، نمایش جدول به روز اندازه تخلفات، استعلام خلافی خودرو و پرداخت پیامکی و اینترنتی اونم از دیگر امکانات این اپلیکیشن حساب می شن.

اما مطمئنا یکی از پر استفاده ترین بخشای خودرو یار ۲، بخش مکانیک اون هستش؛ راهنمایی تقریبا کامل واسه عیب یابی و رفع مشکلاتی که افراد غیر متخصص هم بتونن از پس شون برآیند.

اطلاعات این بخش نسبت به نسخه قبلی اپلیکیشن کامل تر شده و جستجوگر اون حالا یافته ها در رابطه رو با دقت بهتری براتون پیدا می کنه، با این وجود فضای خالی نبود آموزش تصویری در این قسمت به روشنی احساس می شه.

این نوشته را هم از دست ندهید :   مجازی سازی دسکتاپ چیست؟

یکی از تغییرات به درد بخور خودرو یار ۲ نسبت به نسخه قبلی، ظاهر جدید رابط کاربریست. رابط کاربری قدیمی و مشکی رنگ خودرو یار ۱ در این نسخه جاش رو به محیطی مدرن با رنگای روشن داده و تیم پیشرفت دهنده همه چیز رو از نو طراحی کرده است.

با این حال فونت به کار رفته در اپ، ساختاربندی، طراحی و انیمیشنای تعویض منوها می تونستن بهتر از وضعیت الان باشن؛ اونم واسه اپلیکیشنی که حق اشتراکای زیادی واسه ادامه به کار گیری شما دریافت می کنه.

خودرویار ۲ رو می تونین به مدت محدودی به طور رایگان استفاده کنین، اما پس از گذشت یه دوره وقتی مشخص باید واسه ادامه استفاده حق اشتراکای ماهیانه یا سالیانه بپردازید. با در نظر گرفتن امکانات خوب اپ مثل پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات، مدیریت چند خودرو و امکانات مدیریتی و آموزشی که گفتیم، پرداخت حق اشتراک چیزی نیس که بابتش از پیشرفت دهنده شکایت داشته باشین.

اما بهتره که پیشرفت دهندگان خودرویار ۲ در عین گرفتن حق اشتراک، از نظر ظاهری هم به فکر ارتقای اپلیکیشن خود باشن و با احترام به کاربر و بروزرسانی اپ، از این رابط کاربری خشک و آماتور فعلی فاصله بگیرن.

با وجود کم و کمبودا اما نمیشه کتمان کرد که خودرو یار ۲ می تونه دستیار خوب و به درد بخور بودن واسه مدیریت امور رانندگی کاربران ایرونی حساب شه. این اپلیکیشن رو می تونین به رایگان از کافه بازار دانلود کنین.

خودرو یار 2

  • خودرو یار ۲
  • قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای)
  • سازنده: سرندیپ
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۵٫۲ مگابایت

دانلود