وقتی که به تحقیق کلمات کلیدی میپردازید یکی از وسایل به درد بخور واسه اینکار سایت Raven است. شما با این وسیله میتونین تا به شکلهای مختلفی بررسیا رو انجام بدین و این وسیله هم اینکه اطلاعات رقابتی به شما ارائه میکنه که اراده کردن در مورد انتخاب کلمات کلیدی رو ساده تر میکنه. به این صورت می تونین به شکلی مناسب انتظارات خود رو سازمان ببخشین.
آشنایی با سایت Raven
یکی از اولین چیزای که در سایت Raven متوجه اش میشین Keyword Manager است. این بخش به شما نشون می ده که کلید واژه چند بار جستجو شده و از چه سطح رقابتی برخورداره. شما می تونین با به کار گیری دکمه Add Keyword کلیدواژهای جدیدی اضافه کنین و شما می تونین هر چند عدد کلید واژه که می خواید رو از صفحه گسترده به Raven SEO اضافه کنین. شما می تونین کلید واژه ها رو اضافه کنین و این وسیله به طور خودکار به موتورهای جستجو وارد شده و اطلاعات رو اضافه میکنه تا شما مقایسه های خود رو انجام بدین. یکی از وسایل محبوب من Keyword Insights یا همون Trends است که به Google Analytics شما وصل شده و کلیدواژهایی که الان رنکی واسه اون گرفتین رو برررسی میکنه تا اطلاعات بیشتری درمورد بازدید کننده هاتون، زمان ورودشون به سایت و اعمالشون به شما بدن. زبانه تحقیق جاییه که من بیشتر زمانم رو صرف میکنم.
Research Central اطلاعات زیادی در مورد کلیدواژهای مورد نظر شما واسه رتبه بندی در اختیارتون قرار می ده. به Research رفته و کلید واژه خود رو اضافه کنین، بعد نمایان شدن اطلاعات رو ببینین. ممکنه در این همه اطلاعات گم شید و اراده کردن در مورد این همه داده اینکه کلید واژه ای درستی هست یا خیر سخت باشه. این وسیله اطلاعات رو واسه سازمان بخشی به انتظاراتان در اختیارتون قرار می ده چون اگه توقع داشته باشی که به طور خودکار واسه این واژه به رقابت بپردازید باید ایده ای از رقبای خود داشته باشین.