وقتی که به تحقیق کلمات کلیدی میپردازید‬ یکی از وسایل به درد بخور واسه اینکار‬ سایت Raven است. شما با این وسیله میتونین تا‬ به شکلهای مختلفی بررسیا رو‬ انجام بدین و این وسیله هم اینکه‬ اطلاعات رقابتی به شما ارائه میکنه که اراده کردن‬ در مورد انتخاب کلمات کلیدی رو ساده تر میکنه.‬ به این صورت می تونین به شکلی‬ مناسب انتظارات خود رو سازمان ببخشین.‬

اراده کردن

آشنایی با سایت Raven

یکی از اولین چیزای که‬ در سایت Raven متوجه اش میشین ‬‬ Keyword Manager است.‬ این بخش به شما نشون می ده که‬ کلید واژه چند بار جستجو شده و‬ از چه سطح رقابتی برخورداره.‬ شما می تونین با به کار گیری دکمه ‬‬ Add Keyword کلیدواژهای جدیدی اضافه کنین و‬ شما می تونین هر چند عدد کلید واژه که ‫می خواید رو از صفحه گسترده به ‬‬‬ Raven SEO اضافه کنین. شما می تونین کلید واژه ها رو اضافه‬ کنین و این وسیله به طور خودکار‬ به موتورهای جستجو وارد شده و‫ اطلاعات رو اضافه میکنه تا‬ شما مقایسه های خود رو انجام بدین.‬ یکی از وسایل محبوب من ‬‬ Keyword Insights یا همون Trends است‬ که به Google Analytics‬ شما وصل شده و‬ کلیدواژهایی که الان‬ رنکی واسه اون گرفتین رو برررسی میکنه تا‬ اطلاعات بیشتری درمورد بازدید کننده هاتون،‬ زمان ورودشون به سایت و اعمالشون به شما بدن‬. زبانه تحقیق جاییه که من‬ بیشتر زمانم رو صرف میکنم.

‬‬ Research Central اطلاعات زیادی در مورد‬ کلیدواژهای مورد نظر شما واسه‬ رتبه بندی در اختیارتون قرار می ده.‬ به Research رفته‬ و کلید واژه خود رو اضافه کنین‬، بعد نمایان شدن اطلاعات رو ببینین.‬ ممکنه در این همه اطلاعات گم شید‬ و اراده کردن در مورد این همه داده‬ اینکه کلید واژه ای درستی هست یا خیر سخت باشه.‬ این وسیله اطلاعات رو واسه سازمان‬ بخشی به انتظاراتان در اختیارتون قرار می ده‬ چون اگه توقع داشته باشی که‬ به طور خودکار واسه این واژه به رقابت بپردازید‬ باید ایده ای از رقبای خود داشته باشین.‬‬ ‬‬‬

این نوشته را هم از دست ندهید :   مقاله - روش شناسی تعامل مفسران شیعی با سنت، برپایه «آلاء الرّحمن» و تطبیق ...