کاشی بین کابینتی

در انتخاب مدل کاشی بین کابینتی به این نکته توجه کنید که کاشی های را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با محیط درون دارند. در انتخاب کاشی های بین کابینتی باید به نکاتی توجه داشت بنابراین کاشی ای انتخاب کنید که دارای ویژگی های زیر باشند.

F قابل شستشو

  • مهمترین عامل در انتخاب کاشی این است که کاشی قابیلت شستشو را داشته باشد چرا که این امر برای بانوان بسیار مهم است. هر چند تمامی کاشی بین کابینتی ممبران قابلیت شستشو را دارند ولی برخی از کاشی به مرور و به هنگام شسته شدن کیفیت خود را از دست می دهند.

F اندازه آشپزخانه

  • ا گر آشپزخانه شما کوچک است پیشنهاد می‌شود از رنگهای سفید و روشن استفاده کنید و همچنین کاشی‌های براق می‌توانند نور بیشتری را به داخل آشپزخانه بیاورند. اگر سقف آشپزخانه شما کوتاه است بهتر است کاشی‌ها را بصورت عمودی کار کنید. اینکار باعث بلندتر نشان دادن سقفها می‌شود.

F توجه به رنگ

  • در انتخاب کاشی و نوع رنگ دلخواه خود وسواس به خرج دهید و کاشی های بین کابینتی خود را طوری انتخاب کنید. که با کایبنیت شما هماهنگی داشته باشد. استفاده از کاشی دلربا در فضای بین کابینت سبب می شود تا ما اتحاد میان ملزومات آشپزخانه را مشاهده کنیم.

F توجه به چگونگی چیدمان کاشی های بین کابینت

  • قیمت کاشی بین کابینتی تاثیر بسزایی در انتخاب نوع کاشی بین کابینتی دارد. به طور مثال اگر کابینت استفاده شده شما از چوب می باشد استفاده از رنگ سبز می تواند تلفیق جالبی را به وجود آورد. اگر نور زیاد آشپزخانه شما را اذیت می کند می توانید از رنگ های ملایم استفاده کنید، و اگر رنگ های روشن شما را آزار نمی دهد می توانید از رنگ های براق و مات استفاده نمایید و زیبایی را به آشپزخانه خود هدیه دهید.
این نوشته را هم از دست ندهید :   نوت موسیقی تعریف از رل موزیک

F مقاوم در برابر حرارت و ضربه

  • کاشی بین کابینتی مدرن را انتخاب کنید که در برابر ضربه و همچنین حرارت مقاوم باشد، چرا که فضای آشپزخانه به دلیل وجود وسایل گرمایشی همیشه گرم است بخصوص در انتخاب کاشی های پشت اجاق گاز. ساخت آثار هنری با استفاده از کاشی های گوناگون: شما می توانید فضای بین کابینت را با کاشی های گوناگون پر کرده و اثر هنری با مدل خود بسازید، که زندگی در آن جریان داشته باشد.

F توجه به صفحه روی کابینت

  • اگر در انتخاب بین کابینتی مشکل دارید، سعی کنید اول روی انتخاب صفحه روی کابینت تمرکز کنید. صفحه روی کابینت اسب بارکش آشپزخانه شماست و می تواند مقدار زیادی از بودجه شما را به خود اختصاص دهد، پس در انتخاب آن دقت کنید. برای صفحه روی کابینت تنوع کمتری به نسبت بین کابینتی در طرح و رنگ وجود دارد. صفحه روی کابینت می تواند قبل از بین کابینتی نصب شود، پس شما قبل از ساخت کابینت خود باید تصمیم بگیرید.

 

]]>