کولرهای گازی در طرح و رنگ‌های مختلف ساخته می‌شود اما این نوع دستگاه را بیشتر با رنگ سفید می بینیم که سنبل تمیزی و پاکیزگی است. کولر گازی دیواری گری هم با همان رنگ پاکیزگی طراحی شده که پنل ساده ای دارد و به سادگی می‌توان با دکور هر خانه‌ای جور شود. پنل داخلی که اندازه‌ای استاندارد دارد روی دیوار قرار می گیرد. این پنل جنس آن از پلاستیک ساخته شده اما پلاستیک به کار رفته در ساختش مرغوب است و می‌تواند در برابر ضربه و آسیب مقاوم باشد. چیزی که بر روی این واحد داخلی خود نمایی می‌کند وجود یک نمایشگر با طراحی محو است که خوانایی خوبی هم دارد. به جای نمایشگر دیجیتالی، دکمه‌های بزرگ بر روی پنل داخلی این کولر گازی gree، نمایشگر مخفی قرار گرفته که تنها در صورتی که کولر را روشن کنیم می توانیم آن را ببینیم.

ریموت کنترلی که گری برای این اسپلیت در نظر گرفته کوچک و خوش دست است که فشردن دکمه‌های آن خوشایند است. بر روی ریموت کنترل دکمه‌های تنظیم و کنترل کولر قرار دارند که می‌توان دما و حالت ها را به وسیله ی آن ها تغییر داد. این اسپلیت گری که از نوع کولر دو تکه می‌باشد، واحد خارجی هم دارد که در بیرون از محیط قرار می گیرد. این واحد معمولا به دلیل داشتن قطعات اصلی و کمپرسور، وزن بسیار سنگینی به خود می بیند که جا به جایی اش را سخت می کند. بدنه‌ی این واحد به گونه ای ساخته شده که در برابر باد و باران، حرارت و باد در امان باشد و مهم تر از همه بدنه دچار فرسودگی و پوسیدگی نشود.

 

کولر گازی گری با کیفیت خیلی خوب در چین ساخته میشه

کولرهای گازی گری جزو بهترین کولرهای سطح بازار به شمار می آیند. همچنین کولرهای گازی گری موجود در خاورمیانه ساخت یک شرکت چند ملیتی و دارای قطعات آمریکایی و مونتاژ چین می باشند.  این کولرها دارای دو نوع اینورتردار و بدون اینورتر هستند که در ظرفیتهای متفاوت عرضه بازار شده اند. در کمپرسور آنها از موتورهای قدرتمند اسکرول و روتاری که جزو کارامدترین موتورهای جهان هستند، استفاده شده است. همچنین در تمامی کولرهای اینورتردار و اکثر کولرهای بدون اینورتر گری از گاز مبرد R410a استفاده شده است. این گاز در میان انواع گازهای مبرد، بهترین نوع محسوب شده و ثابت شده است که برخلاف سایر گازهای مبرد، از جمله R22، برای جو کره زمین هیچ گونه آلودگی ایجاد نمی کند. تمامی کولرهای گازی گری (به جز یکی دو مورد) دارای قابلیت سرمایش و گرمایش هستند، به عبارتی در چهار فصل سال می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

 

 

دیزاین و طراحی کولر گازی های گری

کولرگازی gree split موتور T3 یکی از کولر  گازی های با کیفیت و دارای طراحی بی نظیر و زیبا و به روز و بسیار فشرده و جمع و جور می باشد که برای هر رکوراسیونی مناسب است و همچنین split T3 دارای ابعاد و وزنی بسیار مناسبی است .یک نمایشگر LED مستطیلی به شیوه ای  کاملا مهندسی در پنل ان طراحی شده است . شما میتوانید استفاده از این نمایشگر , تمام حالت هایی که با استفاده از ریموت فعال میکنید در این پنل قابل مشاهده است .قابلیت دیگر این پنل پره های داخلی ان است که با روشن کردن پنل به صورت بسیار زیبایی پره هاا به حرکت در می ایند.در وسط پنل داخلی split T3 , مارگ GREE حک شده است . کولرگازی gree split موتور T3 مچهز به حالت خواب و راه اندازی به صورت خودکار میباشد . هنگامی که دسترسی به برق نداریم split T3 به صورت اتومات به حالت راه اندازی خودکار میرود که شما با خیال اسوده میتوانیید ان را به حال خودش رها کنید بدون ان که هیچ گونه مشکلی برای پنل و کمپروسور ان به وجود اید.

این نوشته را هم از دست ندهید :   تدریس خصوصی ریاضی در آموزشگاه

 

 

ظرفیت خنک کننده گی کمپرسور اسپلیت سرد و گرم کولر گازی گری

تهویه ی کولر گازی گری gree split موتور T3 دارای بیشترین قابلیت ها است که ان را از دیگر مدل ها متمایز کرده است از جمله سرعت خنک کنندگی بالا و تغییر در ایجاد دمایی متبوع و متناسب با سلیقه کاربران آن است .با توجه به ظرفیت خنک کنندگی بالای این سیستم که برابر با 2 تن اسپلیت است می تواند سطح عملکرد را در بالاترین حد خود ایجاد کند و به راحتی و در زمان کوتاهی دمای اتاق نشیمن شما را تهویه کند و مقدار انرژی بسیاری را صرفه جویی کند بنابراین شما به راحتی می توانید اثر خنک کنندگی را در هر زمانی که بخواهید فراهم کنید و از جریان آزاد هوا با ایجاد سطح بسیار پایینی از نویز آن لذت ببرید, ظرفیت خنک کننده گی این دستگاه با کنترل متغیر توانسته میزان مصرف انرژی را تا حد زیادی به حداقل برساند.چگالی بالای مبدل های حرکتی این کولر متناسب با افزایش دمای اتاق ازعملکرد خوبی را از انجام می دهند.

برای دیدن و خریداری کردن بهترین کولر گازی ههای اینورتر که از کم مصرف ترین کولر گازی های دنیا می باشد می توانید با خرید و دیدن کولر گازی های پرفروش و عالی را از کولرنیو خریداری کنید کولر گازی های کولرنیو را با قیمت خیلی ارزانتر از فروشگاه های دیگه می توانید بخرید.