تبدیل شدن به یه میلیونر خودساخته اصلا کار آسونی نیس. با این وجود واسه کسائی که در گذشته به این هدف خود دست پیدا کردن، یه سری از اصول و قوانین وجود داشتن که به اونا در این راه کمک زیادی کردن. به درد بخور بودن این اصول فارغ از صنعت بخش فعالیت، واسه موفقیت حرفه ایای خودساخته چیزی اثبات شده.

کلا بینشی که پشت هر موفقیتی هست، از جمله مهم ترین عواملیه که به افراد انگیزه و توان لازم واسه پیگیری اهداف خود رو می بخشه. پس اگه شمام دوست دارین مثل شخصیتای موفق و خودساخته به زندگی نگاه کنین، بهتره اصول زیر رو در نظر داشته باشین.

در ادامه با سایت ما همراه باشین.

۱- خود رو به رقابت بکشین

اگه از هر میلیونر خودساخته ای در مورد اهداف اولیش واسه قدم گذاشتن در این راه سوال کنین، شایدً جواب اونا چیزی بالاتر از «پول در آوردن» میشه. داستان واقعی و پشت پرده موفقیت بیشتر مردم اینه که عزمشونو جزم کردن با دنبال کردن رؤیاهایشان و رسیدن به موفقیتی که مورد توجه داشتن خود رو به رقابت بکشن.

۲- هیچ وقت به موقعیتی که در اون قرار دارین راضی نشید

شما در راه رسیدن به خواسته های خود هیچ وقت نباید به موقعیتی که در اون قرار دارین راضی شید و دست از تلاش بیشتر بکشین. هر زمان به هدفگذاری خود رسیدین، بدون این دست اون دست کردن هدف دیگری واسه خود در نظر بگیرین. هیچ وقت نباید از موندن در شرایطی خاص احساس رضایت پیدا کنین؛ همیشه باید به دنبال نتیجه کارای بیشتر باشین.

۳- از هرکی دیگری بیشتر مطالعه و کار کنین

هر چقدر هم که با استعداد باشین، هیچ وقت موفق نمی شین به بیشترین حد تواناییای خود دست پیدا کنین، مگه اینکه از هرکی دیگری بیشتر به مطالعه و کار بپردازید. این تنها راهیه که به درستیً شما رو به اهدافتون می رسونه.

۴- از اشتباهات و شکست هاتون درس بگیرین

شما در این راه، هم مرتکب اشتباه میشین و هم شکست می خورین. عکس العمل شما نسبت به این شکست هاست که می تونه موفقیت شما رو رقم بزنه. اگه با شکست مواجه شدید، خودتون رو سرزنش نکنین. عوضش ببینین دلیل شکستتان چی بوده. از اون درس بگیرین، فراموشش کنین و به راه خود ادامه بدین.

۵- هر روز بخونین

در این مورد هر چقدر هم که بگیم باز کمه. شما باید همیشه در حال مطالعه باشین. هیچ وقت مطالعه و پیدا کردن موضوعات تازه واسه این کار رو متوقف نکنین. باید از تازه ترین تحولات صنعت خود آگاهی داشته باشین تا بتونین خود رو از روندهای جاری پیش بندازین.

۶- ذهن و بدن خود رو سلامت نگه دارین

این نوشته را هم از دست ندهید :   10 علت درد بیضه و درمان آن | بیماری

ورزش در کنار سلامت ذهن، مهم ترین عامل در به کار گیری تموم پتانسیل شما میشه. هر روز ورزش کنین، تغذیه مناسب، سالم و خواب کافی داشته باشین.

۷- خود رو با افراد موفقی که با تفکراتشون هماهنگی دارین محاصره کنین

قرار گرفتن در جمع آدمای اشتباه می تونه یکی از بزرگ ترین عوامل هدر دهنده توان شما باشه. مطمئن شین دور وبریا تون کسائی هستن که اهداف و چشم اندازه هایی مشابه شما تو سرشونه و از انگیزه لازم واسه دنبال کردن اهداف خود بهره مند هستن و در کنار اون به موفقیت مالی هم فکر می کنن. بودن در کنار اینجور آدمایی به شما انگیزه میده و به متمرکز موندن شما کمک می کنه. از کسائی که اهمیتی به کار کردن نمی دن دوری کنین. کسائی که تموم وقت خود رو به عیاشی و خوشگذرونی اختصاص میدن واسه موفقیت شما به درد بخور نیستن.

۸- به نیازمندان کمک و از عزیزان خود مراقبت کنین

ما تا اینجا درباره مراقبت از ذهن و بدن صحبت کردیم، اما مراقبت از روح شمام خیلی خیلی مهمه. هیچ وقت چشمتون رو از دنیا و نیازمندان دور و بر خود بر ندارین. مراقبت کردن از عزیزان یکی از بهترین راه های لذت بردن از موفقیت مالیه.

به کسائی که به کمک نیاز دارن کمک کنین. مؤسسات و انجمنای زیادی وجود دارن که کمک کردن به اونا نه فقط به زندگی خیلیا امید می بخشه، بلکه چشم انداز و اخلاق کاری خود شما رو هم تحت اثر قرار میده.

۹- صداقت و شفافیت رو اولویت رفتار خود بذارین

دروغگویی و فریبکاری در آخر هیچ وقت کسی رو به جایی نمیرسونه. شما باید همیشه با بقیه راستگو، رُک و شفاف باشین. این رفتار یکی از مهم ترین و ندیده گرفته شده ترین رفتارهاییه که به رسیدن شما به موفقیت بلندمدتی که همیشه انتظارش رو می کشیده اید واقعاً کمک می کنه.

۱۰- واسه موفقیت خود، دید بلندمدت داشته باشین نه کوتاه مدت

خیلی از افراد تنها روی موفقیت کوتاه مدت خود تمرکز می کنن و اهدافشون چیزی مثل «فلان مقدار پول در آوردن ظرف یه سال» است. روی اهداف کوتاه مدت متمرکز نشید، روی تصویر بزرگ زندگی خود در آینده ای بلندمدت تمرکز کنین و ببینین در آینده می خواین کجا باشین. اینا اون اهدافی هستن که واسه رسیدن به ثروتی حقیقی واسه خود و خونواده تون، به شما انگیزه کافی میدن.

با اینکه تبدیل شدن به میلیونری خودساخته با چالشای زیادی همراه س، اگه این اصول رو تو ذهن داشته باشین و از موفقیت کسائی که در گذشته به این اهداف رسیدن درس بگیرین، به بینشی دست پیدا می کنین که واسه تحقق بخشیدن به اهداف مالی خود به اون نیاز دارین.