– اخبار و مذاکرات جهانی، درباره رسانه های اجتماعی و اثر تکنولوژی در تجارت، جامعه و فرهنگ نظرات جالبی رو به اشتراک می ذارن. بازاریابان محتوایی و صاحبان تجارت آنلاینی که بازاریابی با رسانه های اجتماعی رو ندیده می گیرن، هیچ وقت فواید اون رو درک نمی کنن. اهمیتی نداره که در این مورد تجربه دارین یا فقط واسه کشف اصول بازاریابی شروع به کار کردین چون همیشه می تونین راهی واسه رسیدن به یافته های بهتر با تلاش کمتر پیدا کنین. وقتی نقش رسانه های اجتماعی رو بفهمین افراد زیادی به سمت برند شرکتتون جلب شده و کاربران بیشتری از سایت شما بازدید می کنن.

۱۰ قانون مهم بازاریابی در رسانه های اجتماعی :

۱٫پیجی با کیفیت بالا داشته باشین:

داشتن ۵۰۰ خواننده فعالی که در مورد پستاتون بحث می کنن بهتر از فالوورهای زیادیه که بعد از لایک صفحه تون پنهون می شن.

۲٫نظرات فالوورا رو بخونین و سبک سنگین کنین :

با فعالیت در رسانه اجتماعی انتظارات مخاطباتون رو خواهید شناخت. نظرات فالوورها رو بخونین و واسه مشکلاتی که مطرح می کنن راه حلی پیشنهاد بدید. مثلا، واسه ارتقای خدمات نوشتاری در رسانه های اجتماعی ،فالوورها قیمتایی که مد نظرشونه و هم اینکه مواردی که لازمه اصلاح شه تا به کیفیت دلخواه اونا برسین رو به شما خواهند گفت.

۳٫صبور باشین :

اگه واسه دیدن یافته های فعالیت هاتون در رسانه های اجتماعی صبور نیستین پس بهتره هیچوقت دنبال این کار نرید. افراد کمی واسه رسیدن به موفقیت شبونه تلاش می کنن. واسه بیشتر بازاریابا موفقیت نیازمند همت زیاد در طولانی مدته.

۴٫در کارتون مهارت داشته باشین و متفاوت از بقیه عمل کنین :

واسه جلب نظر مشتریا باید روی محتوایی خاص تمرکز کرده و محتوایی متفاوت ازسایر موضوعات به مشتری پیشنهاد بدید. اگه طرفدار فعالیت خاصی در رسانه اجتماعی هستین می تونین برندی دیگه از خدمات تجارت الکترونیکی وبلاگ یا وب سایتتون بسازین.

۵٫پستای بقیه رو به اشتراک بذارین :

از همه توقع دارین که در مورد پستاتون کامنت بذارن و آپدیتاتون رو به اشتراک بذارن ولی شما هیچ وقت پستای بقیه رو به اشتراک نمی ذارین. پس لازمه نظرتون در مورد قانون اصلی بازاریابی عوض کنین. فعالیت دوطرفه منتهی به موفقیت می شه.مطالب وبلاگای دیگرو آپدیتای آدمایی که فالو می کنین رو به اشتراک بذارین.

این نوشته را هم از دست ندهید :   معرفی 3 محصول پرفروش بهداشتی و لاغری در سال 1399

۶٫از مخاطب تشکر کنین :

در رسانه های اجتماعی از طرفداران و فالوورهایتان غافل نشید. اگه کسی سوالی پرسید زود جواب بدید. اگه کسی انتقاد بدی از شما کرد به اون در جواب بگید از این واسه شرمنده هستین و واسه حل مشکل تلاش می کنین.

۷٫در رسانه حضور داشته باشین:

اگه در دسترس مخاطباتون نباشین از فعالیت بازاریابی در رسانه اجتماعی هیچ سودی نمیبرین. فالوورها به حضور شما در رسانه نیاز دارن و اگه نتونین حضور منظمی داشته باشین با کس دیگه ای جانشین میشین.

۸٫ازاهمیت محتوا مطمنن شید:

چیجوری محتوای شما به جامعه آنلاین کمک می کنه ؟ محتوای اون واسه مخاطباتون مهمه ؟ از این واسه باید مطمئن شین. هدف اصلی رو تغییر ندین و روی رابطه قوی با فالوورها تمرکز کنین.

۹٫محتوای باحال بسازین :

اگه محتوای شما به درد بخور وبا کیفیت باشه خوانندگان اون رو در لینکدین، فیسبوک ،پینترست و وبلاگ هاشون به اشتراک می ذارن. این فعالیت منتهی به بازدید بیشتر از سایت شما در گوگل و دیگه وسایل جستجو می شه. این قانون رو یه بار وبرای همیشه به یاد بیارید : محتوای باحال ،محبوبیت بیشتری به دنبال داره.

– یه لحظه فکر کنین : در فعالیت بازاریابی تون از این قوانین پیروی کردین ؟ اگه نه، وقت تجدید نظره.

برگرفته از : http://socialmediaweek.org/blog/2015/08/principles-content-marketing