۱۰ مورد مهم که خوانندگان میخوان در محتوایی که به اشتراک می ذارین، ببینن

بازاریابی محتوا همیشه در حال تغییر و تحوله، کاری که تیم HubSpot درباره اون، تحقیق انجام داده. بازاریابی محتوا در عین حالا که جالبه، به آسونی با یه محتوای نوآورانه و خلاق انجام قبول می کنه. در بازاریابی محتوا باخبر شدن از اینکه چیجوری خوانندگان و ترجیحاتشان تغییر می کنن، مهمه.

طبق تحقیق HubSpot، سال ۲۰۱۶ شروع یه مرحله جدید از پیشرفت فناوری حساب می شه؛ یعنی دیگه، نوآوریا و ترجیحات جدید مصرف کنندگان، ویژگیای کلی کار بازاریابان و روش انجام کارشون رو تحت تاثیر قرار داده.

تیم تحقیقاتی ما از بیشتر از ۱۰۰۰ کاربر اینترنت در سراسر جهان واسه اطلاع پیدا کردن از ترجیحات و رفتار اونا نظرسنجی کرد. در این مقاله، این که چیجوری بازاریابان می تونن روش هدف دار محتوای خود رو با نیاز خوانندگان هماهنگ کنن، مورد بحث قرار میگیره.

خوانندگان تمایل به مشاهده چه مطالب و محتوایی دارن؟

تحقیق HubSpot نشون داد که رفتار کاربران اینترنت همیشه در حال تغییره و علاقه اونا به مشاهده مطالب و محتوای سمعی و چشمی روز به روز زیاد می شه. هم اینکه اونا به جای به کار گیری وبلاگای سنتی بیشتر در رسانه های اجتماعی هستن یعنی دیگه مکانی که محتوا رو در اون مشاهده می کردن هم تغییر کرده.

بازاریابی محتوا

 

یادتون باشه که یافته های این تحقیق بدین معنا نیس که ایجادکنندگان محتوا، باید رسانه هایی مثل وبلاگ نویسی و پادکست رو رها کنن؛ این رسانه ها می تونن به تولید ارزش در طول زمان ادامه اما اون چیزی که نمودار بالا پیشنهاد می کنه اینه که بازاریابان واسه پاسخگویی به درخواست رو به رشد کاربران (نیاز به مشاهده محتواهای ویدئویی و رسانه های اجتماعی)، بهتره روش هدف دار جور واجور تری رو انتخاب کنن.

این نوشته را هم از دست ندهید :   کاملترین مجموعه فرهنگ لغات و اصطلاحات کوچه بازاری مردم ایران قسمت 228

چیجوری خوانندگان مطالب و محتوا رو میبینن؟ به صورت خلاصه یا کامل؟

اون چه که واسه ایجاد کنندگان محتوا مهمه اینه که بدونن خوانندگانشان چه نوع محتوا و مطلبی میخوان و چیجوری می خونن (نگاه خلاصه یا خوندن محتوا به طور کامل). تحقیق HubSpot نشون داد که محتوای جور واجور بیشتر می تونن نظر خوانندگان رو جلب کنه. کلا، محتوای سمعی از محتوای نوشتاری جذاب تره و محتوای چشمی هم از محتوای سمعی جذاب تره؛ مانند فیلما و تصاویر. احتمال مشاهده این جور محتواا بیشتره

content marketing

 

این مقاله ادامه داره…

 

برگرفته از www.hubspot.com

جفت و جور شده در آکادمی دیجیتال مارکتینگ