همه کارا انگار خسته کننده هستن اما بعضی وقتا راهی که باید تا محل کار طی کرد خسته کننده می شه و می تونه کار رو هم واسه شما غیر قابل تحمل کنه. معمولا آدمایی که محل کارشون فاصله بسیاری با محل زندگیشون داره زودتر از کار انصراف میدن.

“جیمز رابرتسون” کارگر ساده ایست که تو یه کارخانه مشغول به کاره و محل زندگی اش با کارخانه نزدیک به ۳۳ کیلومتر فاصله داره بخاطر این اون باید هر روز این راه رو طی کنه اما نبود سیستم حمل و نقل  و کمبود بودجه این مرد رو مجبور می کنه تا همه راه رو پیاده طی کنه.

longest-commute

این مرد ۵۶ ساله اهل دیترویت آمریکا ساعتی ۱۰ دلار حقوق میگیره و ۵ روز در هفته هم به کارخانه میره ولی این اندازه واسه زندگی کردن کافی نیس از این رو ایشون نمی تونه هزینه رفت اومد بپردازه یا خودرو ای بخره.

اون در طول در ۱۰ سال پیش همه روزه به محل کارش رفته و شاید باحال باشه بدونین که ایشون حتی یه روز هم غیبت نداشته و هر روز راه ۳۳ کیلومتر رو پای پیاده طی کرده.

رئیس و همکاران ایشون می گن:” ما همیشه تلاش کردیم واسه اون یه خودرو بخریم و حتی در طول راه خواستیم اون رو سوار کنیم ولی اون بسیار مغروره و دوست داره همه کاراش رو خودش انجام بده و از کسی کمک نمی خواد. “

زندگینامه میلیونرهای خودساخته

فواید گوش دادن به موسیقی واسه بدن

این نوشته را هم از دست ندهید :   ۶ تکنیک امتیازبندی سرنخ که باید در اتوماسیون دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید

باشگاه خبرنگاران مطالب باحال روز