شاید هنوزم در بعضی از کشورای جهان سوم نامعلوم باشه و هنوزم بعضی واسه به کار گیری اون مقاومت از خود نشون بدن اما در خیلی از کشورای پیشرفته در کنار برنامه نویسی یکی از مشاغل پیشرو و برتره. آمریکا بهترین سئوکاران رو پرورش میده و تموم روش هدف دارای هم از دل همین کشور خارج می شه.

براساس تحقیقات شیکاگو و بوستون دو شهر پرست آمریکا هستن و مردم استقبال متفاوتی از روند واسه بهبود کسب وکار خود دارن. حتی طبق اطلاعات شبکه اجتماعی لینکدین به عنوان یکی از مشاغل سخت، پرفشار و با ساعات کاری فشرده معرفی شده که انعطاف پذیری کمی داره که باعث شده وجود نداشته باشه.
با وجود تموم این تغییر راه و روش ها بازم هستن کسائی که خیالات غلط و عجیب و غریبی درباره دارن. بعضی سئو رو شغلی مرده می دونن که به تاریخ پیوسته س، یا این که براساس آمار فینیکس در ایالت آریزونا آمریکا به عنوان یکی از پیشرو ترین ایالتا در اندازه پیشرفت مهد شناخته شده و بعضی فکر می کنن یا باید اهل آریزونا بود یا رو کنار گذاشت!  تموم این خیالات غلط و کهنه و بی اعتبار درباره در جهان رو در مطلب امروز پوشش دادیم و به بررسی اون پراختیم. با ما باشین.

خیالات غلط و کهنه و بی اعتبار درباره سئو

خداحافظی با سئو و ثبت اون در خاطرها!
برابر با نمودارای آماری آمریکا بازار اشتغال در این کشور تنها ۱.۳ درصد بالا رفته. این در حالیه که در بازه وقتی مشخص و مشابه رشد ۲ درصدی داشته و کارشناسان فکر می کنن اهمیت چنانه که رشد مشاغل مربوط به اون به صورت هرساله در آمریکا ۵ برابر می شه.
بازار سئو مشتری قبلی رو نداره
این تصور که کهنه و بی اعتبار می شه و بازار اون کساد شده از بنیان اشتباهه. همیشه واسه مهاجرت شغلی به سئو فرصت هست و این میدون واسه همه فرصت فعالیت رو خلق کرده. اما بد نیس بدونین که در بعضی ازماهای سال اهمیت بیش تری پیدا می کنن. مثلا ماه ژانویه بالاترین درجه فعالیت سئوکارانه و هر چی به عقب برگردیم به ترتیب از رونق بازار سئو در طول سال کاسته می‎شه. با این حال کم ترین اندازه اشتغال واسه کسب وکار مربوط به ۱۳.۲ درصد ثبت شده.
سئو مخصوص شهرای بزرگ و خاصه
باید این حقیقت رو قبول کرد که تکنولوژی قابل محدود کردن و مرزبندی نیس و از گوشه گوشه دنیا می تونه جوشش داشته باشه. پس به جای این خیالات غلط و کهنه و بی اعتبار درباره سئو که حتما باید در شهرای بزرگ و پیشرفته انجام شه بهتره در فعالیت تجاری آنلاین خود تجدید نظر کنین.

این نوشته را هم از دست ندهید :   خرید ماشین فلزی