natural treatments for the whole body

به گزارش آلامتو و به نقل از بدونیم؛ آیا احساس کسالت یا درد دارید؟ قبل از این که به سراغ جعبه کمک های اولیه بروید باید بدانید روش های بهتری هم برای تسکین وجود دارد. اکنون دانشمندان به همان چیزی رسیده اند که مادربزرگ ها سال هاست به آن رسیده اند. بعضی از غذاهایی که اکنون در آشپزخانه موجود دارید پتانسیل بهتر کردن حال ما را دارند و حتی آن عوارضی که داروها ممکن است داشته باشند را ندارند. از جمله مواردی که متخصصان باور دارند و پیشنهاد می کنند موارد زیر می باشد:

روغن نارگیل

کسانی که می خواهند وزن کم کنند بهتر است از این روغن استفاده کنند. مقدار تری گلیسیرید پایین آن به جای این که مثل چربی های دیگر ذخیره شود به عنوان سوخت بدن استفاده می شود.علاوه بر این در تحقیقی که در مجله تغذیه پزشکی آسیا و اقیانوسیه منتشر شده است دریافتند زنانی که در دوره قبل از یائسگی به سر می برند و روغن نارگیل مصرف می کنند سطح کلسترول اچ دی ال خوب بالایی دارند. روغن نارگیل مرطوب کننده بسیار خوبی می باشد.

مقدار مصرف: روزانه ۱ قاشق چای خوری در برنامه غذایی خود مصرف کنید. وقتی به طور موضعی استفاده می کنید روی پوست ماساژ دهید.

قهوه

قهوه بعد از آب، سالم ترین نوشیدنی است که می توانید مصرف کنید. آنتی اکسیدان های قهوه باعث سلامت قلب و کاهش خطر ابتلا به بسیاری از سرطان ها و برخی اختلالات عصبی مثل پارکینسون می شود. با نوشیدن هر یک فنجان قهوه ۷ درصد خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ در شما کاهش پیدا می کند.

این نوشته را هم از دست ندهید :   تکنولوژی های جدید چه تغییراتی در زندگی ما ایجاد کرده ان؟ "

مقدار مصرف: هر مقداری که دوست داشته باشید می توانید مصرف کنید اما اگر از مشکلاتی چون استرس، فشار خون و کم خوابی رنج می برید سعی کنید کافئین مصرف نکنید.

کورکومین

کورکومین که از زردچوبه به دست می آید التهاب را کاهش می دهد. به همین دلیل تاثیر آن بیشتر از مسکن های پروفن و ناپروکسن است و تاثیراتی که ممکن است مصرف بیش از حد این داروها روی کبد و کلیه بگذارند نمی گذارد. علاوه بر تمام این ها کورکومین مشکلاتی چون آرتریت روماتوئید، آرتروز و سر درد را تسکین داده و به درمان افسردگی، آُم و پسوریازیس نیز کمک می کند.