زن woman

شاید خوندن یه کتاب ۱۰۰۰ صفحه ای هم در این رابطه کافی نباشه اما جنس مرد و زن رفتارای ذاتی بسیار زیادی دارن که جنس مخالف اونا رو خوشش نمیاد و حتی از اونا بی زاره ؛ دکترای و مشاوره می گوید : معمولاً مردان از ۳ رفتار زنان گله مند هستن؛ اما نمی دانند که رفتارها نعمتیه از طرف خدا که باعث سود و پیشرفت اونا می شه.

۱.پرحرفی

بعضی از مردان از پرحرف بودن زنان گله مند هستن. اگه مرد بدونه که پرحرفی زنان خیلی خوبه و این رفتار نعمتی از طرف خداونده که به زنان داده تا بتونن از این روش روابطی عاطفی با همسرشون بسازن. اگه زنان مانند مردان کم حرف باشن، همه دنیا و عالم منزوی می شن و رابطه صمیمی و خوبی وجود نداره. پرحرفی زنان باعث می شه که بچه اونا صحبت یاد بگیره. از زمانیکه مادر بارداره تا زمانیکه به دنیا میاد با فرزندش حرف می زند و در رفتار و صحبت بچه خیلی موثره.

۲.خرید کردن و حس تنوع طلبی

بعضی از مردان زنان رو به خریدن وسایل تزیینی و جور واجور و هزینه کردن بیخود متهم می کنن؛ اما نمی دانند که اگه این خصوصیات در زنان نبود، تنوع غذا، جذابیت های محیطی که خود یه نعمت حساب می شه، نبود و مردان از اون بی بهره بودن.

اگه زندگی فقط براساس ذائقه مردان بود، همه افراد مانند آدمای اولیه در غار زندگی می کردن. این رفتار زنان باعث می شه تا تنوع در دنیای دور و بر مردان ایجاد شه و از اون لذت ببرن. وقتی که مرد توجه ای به این زیبایی ها و تنوع نکنه، به نظرش زیاده روی میاد وهمیشه از این واسه شاکیه که زن هزینه بی مورد می کنه و با این کار همسرش مخالفه. زنان باید سلیقه مردان رو هم در این مورد مورد استفاده قرار بدن تا احساس نارضایتی نکنن.

این نوشته را هم از دست ندهید :   روش‌های آموزش ضمن خدمت

۳.چشم هم چشمی

چشم و هم چشمی زنان یکی دیگه از رفتارهاییه که موجب آزار مردان می شه؛ اما مردان باید بدونن که اگه این خصوصیات نباشه البته نه در حد زیاده روی، رقابت ایجاد نمی شه و هیچ انگیزه و پیشرفتی در زندگی اونا صورت نمی گیره.

مهارتای ازدواج موفق چیه؟

چیزایی که نباید به همسر گفت

روانشناسی زناشویی