واسه یه خانوم تنها سفر کردن ممکنه مقداری سخت به نظر برسه اما نکته اصلی همین سختیه که با مقداری آگاهی می تونین تموم سختی رو به تجربه های لذت بخش تبدیل کرد.

به گزارش آلامتو و به نقل از الی گشت؛ سفر کردن یکی از بهترین راه های گرفتن تجربه در زندگیه. شاید خیلی از ما وقتی اسم سفر کردن میاد یاد سفرهای گروهی، با تور، سفرهای دوستانه یا خانوداگی بیفتیم. اما تنها سفر کردن یکی از بهترین راه هاییه که آدم رو با چالشای زیادی در زندگی روبرو می کنه و باعث خود ساخته شدن اون می شه. باید تصور غلطی که درباره ترسناک بودن تنها سفر کردن هست رو کنار بذاریم و واسه یه بار هم که شده اون رو امتحان کنیم تا با یکی از مهم ترین درسای زندگی آشنا شیم. اما چه قاصدی واسه تنها سفر کردن مناسب هستن؟ مخصوصا اگه خانوم باشین؟ اینجا می خوایم به همین سوال جواب بدیم. با ما همراه باشین:

هند

هند یکی از زیباترین کشورای آسیا و تموم جهان و کشوری پر از راز و رمزه. پیشنهاد می کنیم هر شخصی واسه یه بار هم که شده این کشور رو ببینه. تاحالا پیشنهاد های زیادی رو درباره اینکه هند اصلا کشور امنی نیس و نباید به اون تنها سفر کنین رو شنیدین. میشه گفت این پیشنهاد ها در صورتی درست هستن که شما در این کشور مسائل امنیتی رو رعایت نکنین اما اگر اونا رو بکار بگیرین، تجربه سفر فقط به هند علاوه بر اینکه شما رو با دنیای تازه ای از تجربه آماده می کنه، تبدیل به بهترین سفر زندگی تون هم می شه.

مراکش

مراکش دومین مقصد پیشنهادی ما واسه خانوم هاییه که میخوان تنها مسافرت کردن رو تجربه کنن. دلیل اونم امنیت بسیار بالای این کشور و وجود زیباییای فراوون در اون هستش.

این نوشته را هم از دست ندهید :   برنامه ویژه مدرسه (بوم) چیست؟

مراکش کشور توریست پذیریه و گردشگران خیلی از کشورای اروپایی به اون میرن و به خاطر همین مقامات و پادشاه این کشور تاکید بخصوصی روی امنیت مراکش واسه آسایش مسافران داره و در این رابطه هم کارای سختگیرانه ای در نظر گرفته.

مراکش مناطق باستانی زیادی داره، در هر گوشه اون میشه جاذبه های زیادی رو دید. اگه علاقه به عکاسی داشته باشین، این کشور بهترین سوژها رو واسه عکاسی داره.

ایسلند

ایسلند یکی از زیباترین کشورای اروپاییه که به شفقای قطبی حیرت انگیزه شهره س. ایسلند به دلیل اندازه پایین جرم و جنایت یکی از امن ترین کشورای دنیاست. کیفیت زندگی و بهداشت در این کشور اروپایی هم بالاست و به خاطر همین یکی از بهترین گزینه های واسه سفر یکنفره س.

یکی از جذابیتای این کشور، آتشفشانای فعال اون هستش که یکی از هیجان انگیزترین جاذبه های اونم حساب می شه.

ویتنام

شاید توقع داشتین در این لیست تایلند وجود داشته باشه، در واقع ویتنام بعد از تایلند بهترین مقصد گردشگری واسه خانوم هاست. حالا خوبیش اینه مردم این کشور به زبون انگلیسی مسلط هستن و در نتیجه مشکلی از نظر ایجاد رابطه دارید. مردم ویتنام به امنیت کشورشون بسیار اهمیت میدن و به محض ورود یه گردشگر بیشترین تلاش شون رو می کنن تا محیط امنی واسه اون تامین کنن. این یکی از دلایلیه که این کشور رو در فهرست بهترین کشورای گردشگری واسه خانمای تنها قرار داده.

لیست زیباترین جزایر و سواحل اندونزی

۲۰ جاذبه گردشگری برتر آسیا

الی گشت تور ایسلند تور هند تور ویتنام