پایگاه تفریحی آلامتو

نکات ساده و راحت زیر واسه تابستون فوق العاده س. اگه می خواین جذاب به نظر برسین خوندن این مقاله رو به شما پیشنهاد می کنیم.

  1. آرایش کنین

پایگاه تفریحی آلامتو

همه افراد وقتی آرایش می کنن قشنگتر به نظر می رسن. مثلا می تونین از کرم پودر، ریمل، سایه و لوازم آرایشای دیگری استفاده کنین. تلاش کنین یه خط چشم از قسمت مرکزی چشمتون به قسمت بیرون بکشین و تا قسمت گوشه چشمتون اون رو ادامه بدید.

  1. موهاتون رو ببافید

پایگاه تفریحی آلامتو

بله اگه موهاتون کمی بلند باشه می تونین ببافید. اما زیاد واسه بافتن موهاتون وقت نذارین و موهاتون رو مرتب و منظم نکنین. اون چیزی که باعث می شه موهای بافته شده شما امروزی و مدرن به نظر برسه همین نامنظمی و نامرتبی اون هستش. قبل اینکه موهاتون رو ببافید اونا رو شونِه نکنین. فقط با انگشتانتون دستی به اون بکشین. موهاتون رو تقسیم کنین بعد اونایی رو که تقسیم کردین پشت گوشتون بذارین و شروع به بافتن کنین. کمی موهاتون رو به هم ریخته کنین. هرچه بی نظم تر باشه بهتره.اگه همه موهاتون رو یه گیس باف کنین بسیار قدیمی و سنتیه.

  1. لباسهای باز بپوشید مخصوصا لباسهایی که پشت نداره

پایگاه تفریحی آلامتو

این لباسها بسیار جذاب هستن اما اگه کمرتون جوش و جوش داره این کار رو نکنین. اول به دکتر مراجعه کنین تا اون رو درمان کنه. اگه این نوع لباس رو انتخاب می کنین تلاش کنین قسمت پشت اون تا پایین کمرتون باز باشه.

این نوشته را هم از دست ندهید :   سلطه اپل بر دنیای موبایل در حال پایان یافتن است

  1. لاک بنفش

پایگاه تفریحی آلامتو

این رنگِ تابستون ۲۰۱۰ تقریبا به همه میاد. شما احتیاجی نیس که از خودتون سوال کنین یعنی من با این رنگ قشنگتر به نظر می رسم یا خیر؟ شما می تونین رنگ بنفش کم رنگ رو روی انگشتان دستتون امتحان کنین و واسه انگشتان پاهاتون بنفش تیره تر رو انتخاب کنین.

  1. آرایش بسیار ملایم

پایگاه تفریحی آلامتو

تقریبا آرایش نکردن جسارت و جربزه می خواد. اما همین ساده بودن به اندازه کافی شما رو جذاب می کنه.

با یه کرم ملایم شروع کنین که اگه رنگهای دیگری روی اون اضافه شد آرایش تون مشخص شه. بعد گونه ها و لبها رو آرایش ملایمی کنین. واسه اینکه آرایش گونه و لبهایتان ملایم باشه می تونین با انگشت مقداری از رژلبتان رو روی گونه هاتون بزنین. با زدن ریمل به مژهای بالای چشماتون آرایش رو تموم کنین.

راهنمای خرید کت و شلوار دامادی

راهنمای انتخاب جوراب مردونه

بازنشر سایت آرایشگری مطالب آرایشی