شاید فرصت سفر تفریحی به کانادا واسه ما مقداری سخت به دست بیاد اما نشدنی نیس، پس اگه قصد سفر به کانادا رو داشتین بهتره به این ۵ دلیل در فصل بهار به کانادا برید:

«انتاریو»، پر رفت و اومد ترین استان کاناداه. مرکز کشوری سرمایه دار و بزرگ ترین شهر کانادا بودن، بعضی از ویژگی هاییه که باعث شده تا این شهر، محبوب ترین منطقه واسه گردشگران باشه و مسافران رو به خود جذب کنه. بهترین راه واسه تجربه سفر به این استان فوق العاده، به کار گیری ماشینه. اینطوری شما می تونین محیط اون جا رو با قدمای خود کشف و از یه مجموعه پر از فرصتای شهری، سواحل، کوه ها، زیباییای طبیعی و … لذت ببرین. در این جا ۵ دلیل هست که به شما جواب میده به چه دلیل باید «انتاریو» رو در بهار ببینین.

۱. تجربه آبشار عجیب نیاگارا

5 دلیل واسه این که در بهار به کانادا سفر کنین

آبشار نیاگارا، یکی از عجیب ترین جاذبه های طبیعی کانادا است. این آبشار بسیار قشنگتر، در مرز آمریکا آمریکا و کانادا قرار داره. آبشاری به شکل نعل اسب، که بیشتر اون در خاک کانادا قرار داره. این آبشار هم اینکه به عنوان یکی از عاشقونه ترین جاها در دنیا شناخته شده و بیشتر واسه دوران نامزدی و یا ماه عسل انتخاب می شه. اگه به این نقطه قشنگتر سفر کنین خیلی راحت می تونین ببینین که به چه دلیل این منطقه این قدر جاذبه داره. زیباییای مطلق این آبای در جریان، تجربه ای فراموش نشدنی رو واسه شما به ارمغان می آورد. حتی شما می تونین با قایقای در ابر و مه، از فاصله ای نزدیک تر و به طور شخصی، این آبشار قشنگتر رو تجربه کنین. این یه تجربه ناب کاناداییه که نباید اون رو در بهار از دست بدید!

۲. شهری با یه سری از تفریحات عالی واسه تعطیلات

5 دلیل واسه این که در بهار به کانادا سفر کنین

«تورنتو»، با امکان خرید در سطح جهانی، ناهارخوری و شب زنده داریایی که داره، جواب کانادا به منهتنه. زمزمه زندگی، از این شهر قشنگتر، پرجمعیت ترین شهر کانادا رو ساخته که واسه یه استراحت عالی در شهر بسیار مناسبه. چه به تنهایی یا به عنوان یه زوج و یا حتی با یه گروه دوستانه، سفر کنین، در هر حال، سفر به این منطقه واسه شما لذت بخش و عالی هستش. «تورنتو» یه سری از بهترینا رو واسه خرید در مرکز «ایتون»، «یورکویل» و خیابون «ترندی کوئین» به شما ارائه میده. درست خوب فعالیتای فرهنگی مثل بازار «سنت لارنس»، جایی که می تونین بعضی از غذاهای محلی این استان رو هم امتحان کنین. از برج مشهور «سی ان» دیدن کنین و اگه احساس می کنین که فرد شجاعی هستین، پیاده روی روی لبه اون رو امتحان کنین. می تونین پیاده روی با دستای آزاد روی مرتفع ترین دایره دنیا رو انجام بدین؟

این نوشته را هم از دست ندهید :   ۴ نقل قول انگیزشی از زنان قدرتمند

۳. از پایتخت کانادا دیدن کنین

5 دلیل واسه این که در بهار به کانادا سفر کنین

از «تورنتو»، یه ماشین کرایه کنین و به سمت پایتخت بزرگ کانادا رانندگی کنین. «اوتاوا»، که قطب تاریخی «اونتاریو» است. این جا با داشتن تعداد زیادی موزه، سایتای تاریخی، عجایب معماری و …، یه مقصد عالی واسه علاقه مندان به فرهنگه. اتفاقات عالی که در زمان تعطیلات شما در این شهر اتفاق می افته، باعث می شه که از اون جا لذت ببرین. تو یه سفر دریایی در کانال «Rideau» به آرامش برسین و از بازار «بیوارد» دیدن کنین. بازار «بیوارد» یکی از قدیمی ترین و عمومی ترین بازارهای کانادا حساب می شه. این منطقه جاییه که شما می تونین در اون بخورین، خرید کنین و با مردم محلی اون جا مراوده کنین. در بعد از ظهر، به خصوص وقتی که هوا گرم تر می شه، بازار زنده می شه. پس واسه یه تعطیلات بهاری عالیه!

۴-خوراکای خوشمزه محلی در آبشار دریاچه نیاگارا، رو امتحان کنین

رستوران نیاگارا

عاشقان نوشیدنی و غذاهای خوشمزه، باید از آبشار دریاچه نیاگارا دیدن کنن. منطقه ای پر از نوشیدنیای معرکه «انتاریو». در این جا شما می تونین گردشی هم در باغای انگور و سیب محلی داشته باشین. تا وقتی که در این جا هستین، شما هم اینکه می تونین در دور و بر شهر «ویکتورین استایل» چرخ بزنین و کافه ها و بوتیکای محلی رو پیدا کنین. این جا یه محل ایده آل واسه پیدا کردن سوغاتیای بی نظیریه که می خواین با خود به خونه ببرین.

۵. ساحل شرقی کانادا رو جستجو کنین

ساحل شرقی انتاریو

یکی از بهترین راه های تجربه ساحل شرقی کانادا، اجاره یه ماشین، کشف چیزای جور واجور و دیدن تموم راه از جمله مکانای به یاد موندنی «Scarborough Bluffs» و پارک ایالتی «الگانکین»، است. شما می تونین با ماشین، اون طور که دوست دارین همه جا رو کشف کنین و چند روز رو در این جا سپری کنین. این یه راه عالی واسه داشتن یه تعطیلات شهری در «تورنتو» و «اوتاوا» است. هم اینکه می تونین تجربه دیدن مناظر طبیعی بی انتها زیبای کانادا رو هم داشته باشین.

اخذ ویزای کانادا توریستی ، کاری و تحصیلی

با این مدارک ساده بدون هیچ سختی ای ویزای کانادا دریافت کنین..

تور کانادا مگلی