success

شغل های رویایی به سرعت در حال پنهون شدن هستن. خلق فرصت های ایده آل واسه خود طبیعیه. خیلی از مردم در حال وارد شدن به کارآفرینی اما با یه چشم انداز مبهم هستن. اون ها فکر می کنن تموم چیزی که نیاز دارن شور و شوق و اخلاق در کاره. این افراد تو یه راه سخت قدم می گذارن و باید بتونن این پنج حقیقت قوی رو بفهمن.

شما می تونین یا اون رو ایمن بازی کنین و یا موفق شید، اما شما نمی تونین هر دو رو با هم داشته باشین.

۱. شکست تنها چیزیه که تضمین شده. مایکل جردن، مظهر موفقیت گفته: «من بارها شکست خوردم اما به خاطر همین موفق شدم.» اینکه چیجوری به شکست جواب می بدید موفقیت شما رو تعیین می کنه. کارآفرینان موفق دستمزد خود رو واسه تحمل استرس و درد می گیرند.

افراد موفق شکست رو متفاوت از بیشتر آدما می بینن. هنگام شکست به خودتون وفادار بمونین. به جای شخصی در نظر گرفتن شکست، از اون واسه بهتر شدن چشم انداز و تقویت تعهد خود استفاده کنین. بیشتر کارآفرینان جدید خود رو کتک کاری می کنن اما واسه به دست آوردن مزیت رقابت شما باید از اهرم شکست واسه موفقیت بیشتر استفاده کنین .

۲. عادت ها الهام گرفتن رو تسلیم می سازند. الهام گرفتن واسه ایجاد عمل همیشگی لازمه اما در آخر عادت ها هستن که موفقیت یا نبود موفقیت شما رو تعریف می کنن.

مردم در واقع تنها ۵ درصد از اون چیزی که آموخته ان رو استفاده می کنن، به خاطر این که الهام گرفتن کوتاه مدته، الهام گرفتن احساس خوبی در لحظه س، اما در فعالیت تولید پایدار نیس.

بزرگ ترین الهام بخش، دیدن پیشرفت و نتایجیه که از عادت های جدید میاد. وقتی که شما شروع به شکل گیری یه عادت جدید در خود می کنین، به اون معتقد باشین تا تغییر پایدار پیدا شده در زندگی جدید خود رو ببینین. کارآفرینان بزرگ بر رفتار و عادات بیشتر از افکار تمرکز می کنن. فکر کردن مهمه، اما انجام کار بسیار مهم تره.

۳. ابتکار منبع نهاییه. بیشتر مردم می گن که منابع ندارن. این ساختارِباور منابع، بیشتر مردم رو قادر به ساخت کار و کاسبی در سطح جهانی نگه می داره.

این نوشته را هم از دست ندهید :   هدف از خصوصی سازی

کارآفرینان بزرگ یه راه پیدا می کنن تا منابع خود رو به هر اندازه که باشه رو به بیشترین حد برسانند. اون ها منابع محدود رو باور ندارن چون که اونا درک کرده ان که منابع پایانی احساسات و عواطفه که اونا رو مبتکر می کنه.

شاید شما پول نداشته باشین، اما اگه به اندازه کافی خلاق باشین می تونین پول پیدا کنین.با عزم و تعهد به اندازه کافی می تونید با منابع کم اون رو کار بندازید. کلید پایانی احساسات درونیه.

۴. دایره نفوذ شما باعث شکستن و یا ساختن شما می شه. باز گذاشتن ذهن واسه گرفتن تاثیر منفی از آدم ها شایع ترین ضعف کارآفرینان جدیده. انتخاب های ضعیف به وجود اومده بوسیله نفوذ، در بالاترین جایگاه فهرست دلایل ترک گفتن قبل از موعد کارآفرینانه.

رشد، یادگیری و تبدیل شدن به شخصی که به موفقیت بزرگ رسیده نیازمند به یه شبکه پشتیبانی استثناییه. کارآفرینان موفق خود رو با یه دایره نفوذ قوی محدود می کنن که اون ها رو راهنمایی می کنن، رقابت می کنن و به اونا کمک می کنن که بزرگتر فکر کنن.

موفقیت براساس اون کسی که شما با اون شریک می شید بالا و پایین می رود. از محیط دور و بر خود آگاه بمونین. شما می تونین خیلی از مسائل نظام مند کنین اما زمان یکی از اون مسائل نیس، پس مطمئن شید که شما اون رو با آدم های درست میگذرونین.

۵. سخته، اما ارزش اون رو داره. اهداف بزرگتر، رقابت های بزرگتر داره. و لازمه ی جایزه بزرگتر، سفر سخت تره.

اگه تبدیل شدن به یه کارآفرین آسون بود، همه می تونستن اون رو بکنن و ارزش بسیاری نمی داشت. از لحظه ای که کارآفرینی رو دنبال می کنین، مشکلات خود رو نشون میده. اگه تصمیم شما در مورد تبدیل شدن به یه کارآفرین واقعا جدیه، شخصیت و ایمان خود رو آزمایش کنین و نتیجه اون رو ببینین.

بیزینس اینسایدر