عشق

شاید نگهداشتن محتوای همه داستان ها کار سختی باشه اما می توان از این داستان ها درس های مهمی گرفت. بیشتر داستان های عاشقانه رو چه کسائی نوشته ان؟ اگه دقیق تر به این سوال فکر می کنین حتما متوجه می شید که زنان پیشگام این میدون هستن. در این مقاله می خوایم ۶ مورد از درس هایی که می توان از داستان های عاشقانه یاد نمی گیرین رو با هم مرور کنیم.

 

  1. خود رو همیشه در نظر داشته باشین:

داشتن یه رابطه عاطفی و عاشقانه به این معنی نیس که خود رو از یاد ببرین. شما در این داستان نقش بسیار مهمی بازی می کنین. درسته که یه شریک خوب و مناسب می تونه عشق و سرزندگی رو وارد زندگی شما بکنه اما یادتون باشه که شما اولین و مهم ترین بازیگر زندگی خود هستین. خود رو یادتون نره.

  1. داشتن یه رابطه خوب و رو راست:

با اینکه داستان هایی که از روابط زندگی واقعی تقلید می کنن زیاد سرگرم کننده نیستن اما به ما یاد می گیرن که صداقت کلید یه رابطه خوبه. رابطه یه بخش لازم از زندگی هر فردیه و کلید موفقیت در این روابط صادق و درستکار بودنه. همه افراد حق دارن که از فرد مورد علاقه خود صداقت و درستکاری رو درخواست کنن. در این صورت می توان به فرد مقابل اعتماد کرد. اگه در رابطه خود با فردی که دوستش دارین احساس امنیت و آرامش بکنین، میتونین عشق و دوست داشتن خود رو آزادانه و بی قید و شرط در اختیارش بذارین ، بدون اینکه چشم داشتی از اون داشته باشین.

  1. کمک به همدیگه در تکمیل شخصیت:

حالا زمان اون شده که بین داستان های عاشقانه و فیلم های سینمایی دیگه تفاوت و فرق قائل شیم. در بیشتر فیلم های سینمایی، شاهزاده در اسب سفید خود می نشیند، به گردش می رود و هیچ توجهی به طرف مقابل و شخصیت اون نداره. اما در داستان های عاشقانه یکی از مواردی که اتفاق می افتد اینه که یه فرد واقعی کسیه که شما رو به رقابت می کشد. این فرد می تونه به شما کمک کنه شخصیت تون رو تکمیل کنین و از انجام کارای بد دوری کنین. شادی واقعی و رضایت تنها وقتی حاصل می شه که دو طرف همدیگه رو تکمیل کنن. پس پشتیبانی کردن عاطفی و احساسی تو یه رابطه موفق نقش بسیار مهمی داره.

این نوشته را هم از دست ندهید :   آموزش کمبایند پیل تراپی

  1. درک این موضوع که هیچکی کامل نیس:

همونطور که می دونین هیچکی در همون اول زندگی نمی تونه واسه طرف مقابلش کامل ترین و بی عیب ترین فرد باشه. هر کسی در زندگی خود مرتکب اشتباهاتی می شه. روابط ما تنها وقتی رشد می کنه و بهبود پیدا میکنه که روی اون تلاش کنیم و تلاش کنیم جنبه های مثبت همدیگه رو تقویت کنیم. داستان های عاشقانه به ما می آموزد که در روابط عاطفی و عاشقانه تنها سازش ، پادشاه س.

  1. داشتن رابطه خوب و موثر با بقیه هم لازمه:

بیشتر افراد وقتی که عاشق یه نفر می شن همه روابط خود با بقیه رو قطع می کنن. اینکار اصلا غلطه. دوستان و اعضای خونواده هم سهمی دارن. این افراد می تونن نقش حمایتی و عاطفی خوبی واسه شما داشته باشن. وقتی که یه کتاب عاشقانه می خونید جنبه های مثبت اون رو هم در نظر بگیرین. این داستان ها تنها رابطه عاشق و معشوق رو به تصویر نمی کشن. روابط دیگری هم در این داستان ها به چشم می خورد. شما باید یاد بگیرین که چیجوری رابطه خوب و موثری با دوستان و اعضای خونواده خود داشته باشین.

خواص عشق واسه بدن

۱۰حقیقت علمی در مورد عشق

عشق