اگه قصد خرید خودرو داخلی دارین و نمی خواید از خرید خود پشیمون شید ، ادامه این مقاله رو بخونین تا با ویژگی های مثبت سمند lx آشنا شید.

روزانه افراد زیادی هستن که تصمیم به خرید یه خودرو واسه کار های خود دارن و بعضی از این افراد اتومبیل رو واسه امور خانوادگی و شخصی استفاده می کنن و یه سری های دیگه هم با همین ماشین کار می کنن. این وسط همیشه انتخاب، کار سختی بوده و افراد با مشکلات و امتیازات خودرو مورد نظر خود آشنا نیستن. ما در چرخان تلاش داریم تا این از دست دادن رو مرتفع کنیم و تا الان چندین مقاله در این مورد منتشر کرده ایم و در اون ها به بررسی امتیازات و معایت هر خودرو پرداخته ایم. حالا در این مقاله هم می خواهیم تا توانایی های سمند شرکت ایران خودرو رو مرور کنیم. این خودرو با وجود اینکه زخم زبون های زیادی رو شنیده اما فروش خوبی داشته و ایران خودرو هم نسخه های متفاوتی از اون رو عرضه کرده. (نگفته نمونه که این مقاله در مورد سمند LX جفت و جور شده)

samand-lx

جادار

سمند و البته سمند LX یکی از خودرو های جادار داخلیه که واسه خونواده های ایرونی مناسب به نظر می رسد و در بین مردم اینجور عادی شده که سمند خودرویی مناسب واسه مسافرته. دلیل این لقب هم به همین جادار و مطمئن بودن اون برمیگرده که تماشاگر فضای زیادی درون کابین و البته صندوق عقب خودرو هستیم.

samand-lx-3

قشنگتر و دوست داشتنی

سمند از جمله ماشین های داخلیه که واسه شکل های جور واجور طبقه های سنی مناسب به نظر می رسد و البته از طرف تموم این افراد هم مورد استقبال قرار گرفته. ظاهر این خودرو مناسبه و طراحی داخلی اون هم خوب انجام شده و تزیینات چوبی مورد استفاده درون کابین این خودرو اون رو هرچه قشنگتر تر کرده ان. البته باید قبول کنیم که سمند ظاهری مردونه داره و خیلی واسه بانوان مناسب به نظر نمی رسد. (این موضوع سلیقه ایه!)

این نوشته را هم از دست ندهید :   مواردی که هنگام یادگیری زبان باید در نظر بگیریم

samand-lx-4

مطمئن

سمند یکی از ایمن ترین خودرو های داخلی است. اما به چه دلیل مطمئن؟ شکی نیس که خودرو های داخلی از دید ایمنی در سطح پایین تری نسبت به خودرو های خارجی قرار دارن اما در مقابل سمند یکی از مطمئن ترین خودر و های داخلیه که حتی می توان به این مسئله از ظاهر خودرو هم فهمید. سمند LX از لوازم ایمنی مثل دو کیسه هوا واسه سرنشینان جلو، ترمز ABS و… بهره می برد که متناسب با استاندارد های روز ایرانه. بدنه این محصول هم در برابر تصادفات مقاومت خوبی داره و همونجوریکه گفته شد یه محصول شهری و البته خوب به حساب میاد.

samand-lx-2

خوش قیمت

سمند LX یکی از خوش قیمت ترین خودرو های داخلی است. سمند LX با وجود لوازم ایمنی و رفاهی بالا، قیمت تقریبا پایینی داره و حالا با پرداخت ۲۹ تا ۳۰ میلیون تومن می توان یه نسخه از آ ن رو خرید.

samand-lx-1

خدمات نگهداری قابل قبول

این خودرو از اون جایی که تقریبا محصول تولیدی ایران خودرو به حساب میاد از خدمات پس از فروش مناسب این شرکت هم بهره می برد و به خاطر همین قیمت قطعات و پشتیبانی اون هم مناسب و در حد قابل قبولیه.

نظر شما در مورد سمند LX چیه؟

ایمن ترین خودروهای ارزون قیمت جهان

بهترین خودروهای سنتی تاریخ

مطالب باحال روز