lose-double-chin-درمان غبغب

بعضی از افراد داشتن غبغب رو دوست ندارن. این موضوع می تونه براشون آزاردهنده باشه و باعث شه از گرفتن عکس یا نگاه کردن در آینه دوری کنن. حالا خوبیش اینه راه حل های زیادی واسه خلاص شدن از شر غبغب هست. صورت شما اولین چیزیه که افراد در برخورد اول به اون دقت می کنن. اگه با عکس خود در آینه دوست نیستین و به خاطر غبغب از چهره خود فرار می کنین، می تونید از راه هایی که در زیر میگیم استفاده کنین. واسه خلاص شدن از غبغب احتیاجی به جراحی پلاستیک نیس. پیشرفت هایی که در فناوری اتفاق افتاده و هم بعضی از تمرینات ورزشی ساده می تونه جوونی رو به چهره شما برگرداند.

به چه دلیل پوست استواری و سفتی خود رو از دست می دهد؟

پوست های جوون دارای مقادیر زیادی از کلاژن و الاستین هستن که باعث می شه پوست نرم و محکم باشه. اما وقتی که سن بالاتر می رود، تولید کلاژن هم کاهش پیدا می کنه، الاستین می شکند و سلول ها نمی تونن دوباره به حالت اولیه خود برگردن. در سن ۳۰ سالگی، پوست بیشتر از نصف کلاژن خود رو از دست می دهد. وقتی که کلاژن شکسته شد، پوست هم استواری و سفتی خود رو از دست می دهد و همین امر منتهی به ایجاد چین و چروک و از دست رفتن استواری می شه. در همین زمان، لایه پوستی زیر درم شروع به نازک شدن می کنه. شما می تونید از ۵ روش زیر واسه کنترل غبغب استفاده کنین.

  1. سفت کردن پوست با اشعه مادون قرمز نزدیک:

سطح پایین اشعه مادون قرمز رو می توان روی چانه اعمال کرد. اینکار یافته های بسیار عالی به دنبال داره و به کاهش غبغب هم کمک زیادی می کنه. اعمال گرما به لایه های عمیق تر پوست در حالیکه لایه های پایینی هنوز سرد هستن، می تونه توانایی پوست واسه تولید دوباره کلاژن رو زیاد کنه. تغییر در ضخامت، کشش و سفتی پوست تغییرات واضحی هستن که مریض بعد از به کار گیری این روش اون رو مشاهده می کنه. این سیستما رو می توان به صورت سرپایی و با درد کم روی مریض اعمال کرد. تو یه مطالعه ای که اثرات سیستم های مادون قرمز نزدیک زیادی رو آزمایش می کرد، محققان به این نتیجه رسیدن که این روش تاثیر زیادی روی پوست داره و می تونه به درد بخور باشه.

این نوشته را هم از دست ندهید :   چند ایده جدید برای دکوراسیون منزل :

  1. به کار گیری دستگاه کول مینی(CoolMini Coolscuplting):

شاید بشه گفت به کار گیری این دستگاه به صورت سرپایی و با درد کم یکی از موثرترین روش ها واسه درمان غبغبه. این دستگاه، سرما رو به چربی موجود در لایه های پوست اعمال می کنه. وقتی که چربی منجمد شد، با به کار گیری دستگاه می توان پوست رو ماساژ داد تا چربی شکسته شه. با اینکه یافته های حاصل از این روش فوری نیس اما مریض می تونه در طول ۱۲ هفته تغییر زیادی در ناحیه چانه مشاهده کنه.

  1. به کار گیری دستگاه ولا شیپ(Velashape III):

این دستگاه در اصل واسه درمان سلولیته اما واسه کاهش چربی زیر چانه و غبغب هم بسیار موثر و به درد بخور هستش. در این روش، گرمای ذوب کننده چربی روی لایه ی پوستی زیر سطح اعمال می شه. چربی ذوب شده باعث ایجاد بافت پوستی نرم تر می شه. این پروسه هم اینکه به داشتن پوستی سفت کمک می کنه.

  1. پپتیدها:

مواد تشکیل دهنده بعضی از کرم های ضد پیری می تونه تاثیر متفاوتی روی سفت کردن پوست در ناحیه چانه داشته باشه. در مطالعه اخیری که روی پپتیدها و اثرات ضد پیری اون ها انجام شده، بعضی از ترکیبات قابل نفوذ در پوست شناسایی شدن که می تونن تاثیر بسیار خوبی روی غبغب داشته باشن. یکی از این پپتیدهای به درد بخور Syn-Akeه. این یه پپتید مصنوعی و سنتزیه که می تونه تاثیری مثل بوتاکس داشته باشه. هر دو پپتید طبیعی و مصنوعی در تحقیقات مختلفی مورد استفاده قرار گرفتن. شما هم می تونید به دنبال پپتیدهایی باشین که دارای این خواص هستن.

  1. تمرینات ورزشی:

شما می تونید از تمرینات ورزشی هم واسه بهبود ظاهر جوون پوست خود استفاده کنین.

اول سر خود رو به سمت بالا ببرین و چانه خود رو بلند کنین. نوک زبون خود رو روی خط لثه پایین خود فشار بدید. به مدت ۱۰ ثانیه در همین حالت باقی مونید و دوبار اون رو تکرار کنین.

چیجوری یه لبخند قشنگتر داشته باشیم؟

واسه شفافیت پوست صورت چه کنیم؟

زیبایی صورت