apples

بیشتر ما مشکل مشترکی داریم، کارامون نشستنیه و وزنمون هم از کنترل خارج شده. در این راهنما خواهید آموخت که چیجوری در مراحلی آسون وزنتون رو کم کنین.

بیشتر ما در حال جنگیدن با اضافه وزنمون هستیم. و امروزی مون هم فقط بر ناراحتی ما می افزاید. اگه شما از اون آدمایی نیستین که به باشگاه رفتن و عرق ریختن خو گرفتن، این مطلب رو بخونین و راه های موثر و ساده ی رو بیاموزید.

شبا پس از ساعت ۹ دیگه چیزی نخورین. آخرین وعده ی غذایی تون رو طوری برنامه ریزی کنین که دست کم ۳ ساعت واسه هضم غذاتون قبل اینکه بخوابین فرصت باشه. حتی بزرگ ترین الهه های تناسب اندام هم به این ترفند قسم می خورند!

تا اونجا که می تونید از پله ها استفاده کنین. اینکار کمک می کنه بدون اینکه بفهمین کلی کالری بسوزونین. خیالتون هم راحت باشه که به مفاصلتان آسیبی نمی رسه.

واسه خودتون هدفی بذارین و اونو به همه بگید. اینجوری اگه به هدفتون نرسید همیشه با چشم هایی منتظر و دودل روبرو میشین. شاید این موضوع بنظرتان باحال نیاد، اما جواب میده! هم اینکه اگه با یکی از دوستانتون هم کار کنین، راه، براتون ساده تر می شه.

کلی آب بخورین. این یکی از موثرترین راه ها واسه سالم ماندنه. و البته یکی از ساده ترین راه ها!

روزی رو واسه تقلب واسه خودتون نگاه دارین، روزی که اجازه دارین غذای مورد علاقه تون رو به اندازه ای که دوست دارین بخورین! اینکار حوس هاتون رو سیر نگاه داره و هیچ وقت احساس قحطی زدگی نمی کنین.

بهترین ادویه واسه چربی سوزی

دلیل کم نشدن وزن چیه؟

این نوشته را هم از دست ندهید :   بهترین قالب فروشگاهی [معرفی بهترین قالب های رایگان + ایرانی]

کاهش وزن