هیچ استایلی بدون یه جفت کفش مناسب کامل نمی شه، پس مهم نیس واسه چه موقعیتی آماده میشین، کفشا نه فقط استایل شما رو کامل می کنن بلکه مهمترین بخشی هستن که می تونن خوب سبک خاص تون رو درخشش بدن.

واسه اینکه بهترین ترکیب مدرن از کفش و لباس رو در هر موقعیت داشته باشین، چند نکته و قانون کوچیک رو لازمه بدونین.

رنگای طبیعی رو انتخاب کنین

ابتدایی ترین قانون واسه انتخاب شکلای جور واجور کفش مخصوصا کفشای مجلسی زنونه، اینه که از رنگای طبیعی استفاده کنین. این کفشا خیلی راحت می تونن مکمل استایل شما باشن و با طراحی مینیمال، حالتی مدرن و در عین حال همیشگی دارن.

جدیدترین ترندها به شما پیشنهاد میده واسه انتخاب کفشای پاشنه بلند و مجلسی رنگایی مثل بژ، استخوانی یا برنزه متناسب با رنگ پوست خودتون رو انتخاب کنین، این رنگای با فرم پای شما ترکیب شده و پاها رو کشیده تر و شما رو قدبلندتر نشون میده.

کفشای مجلسی مشکی هم همیشه حالتی رازآلود و قشنگتر به استایل مجلسی شما میدن، اونا خیلی راحت دیده می شن و در عین حال به جزییات استایل شما اجازه دیده شدن میدن.

با کفشا استایل تون رو کامل کنین

قانون ساده س!، همیشه کفشای پرزرق و برق و با جزییات فراوون رو با لباسای ساده تره کنین و کفشای ساده رو در کنار لباسای طرح دار و خاص و اکسسوریای بزرگ و خیره کننده بذارین.

کافیه جلوی آینه وایسید و از خودتون سوال کنین کدوم بخش از استایل شما بیشتر جلب توجه می کنه و به نظر می رسه کفشا و لباس و اکسسوریا در رقابت با همدیگه واسه دیده شدن هستن؟ اگه این طوره بهتره چند بخش از استایل تون رو با تیکه های ساده تر جانشین کنین.

کدوم کفش واسه کدوم موقعیت؟

مهم نیس کفشاتون چقدر قشنگتر به نظر می رسن، چقدر راحت ان و شما اونا رو چقدر دوست دارین، اگه با موقعیت و استایل شما جور نیستن، بهتره فراموششان کنین. جای پوشیدن کفشای پاشنه بلند براق در دفتر کار نیس و نباید با کتانیای آدیداس دوست داشتنی تون به یه مهمانی رسمی بعداز ظهر برید.

مدل کفش زنونه

البته بعضی وقتا ترکیب و جور کردن دو سبک متفاوت از لباس و کفش می تونه، یه سبک حرفه ای منحصر به فرد رو به وجود آورد. واسه استایل روزمره و نیمه رسمی خودتون کمی خطر کنین ، ترکیب صندلای پاشنه بلند با شلوار جین جذب و به کار گیری یه کفش لژدار رنگی، کاریه که می تونه یه سبک خیلی خاص واسه شما بسازه.

داشتن چند مدل کفش زنونه واسه هر کسی یه بایده، کفشایی که اونا رو میشه در موقعیتای جور واجور و با استایلای متنوعی، ست کرد. این کفشا رو می تونین در این صفحه ببینین و در مورد اونا بیشتر بخونین.

رنگایی که با هم جور می شن

همونطور که گفته شد، کفشای مشکی با هر رنگ لباسی خوب جور می شن شاید دلیلی که یکی از رنگای محبوب در کفش‎های زنونه، مشکیه، همین با احتیاط بودن انتخاب اون هستش.

با این حال کفشای خوشرنگ بهترین راه واسه رنگ و رو دادن به یه استایل معمولی و همیشگیه، کافیه قوانین ساده ای رو در مورد رنگ کفشا بدونین.

این نوشته را هم از دست ندهید :   ارسال پیامک با گارانتی

کفش زنونه

این قوانین در مورد شکلای جور واجور مدلای کفش زنونه کاربرد دارن پس در انتخاب هر کفش وه کردن اون با هر استایلی می تونین نگاهی به اون بندازین:

کفشای مشکی: تقریبا هر لباسی به غیر از لباسایی با رنگای پاستلی یا کرم و خاکی می تونن خیلی راحت با کفشای مشکی هماهنگ شن اما اگه تو یه تیکه از لباس هاتون رنگ مشکی دیده می شه، به کار بردن یه کفش مشکی می تونه سبکی داستانی و خلاقانه به وجود آورد.

کفشای قهوه ای: رنگای کرم، قهوه ای، بژ، نارنجی، سبز و درجه های تیره از رنگ خاکی، ترکیب خوبی با این کفشا به وجود می آورد.

کفشای قهوه ای روشن: رنگای روشن خاکی، آبی، بژ و سفید رو با یه جفت کفش زنونه کرم-قهوه ای یا قهوه ای روشنه کنین.

کفشای موشی و کرم: لباسای سفید، رنگای روشن و پاستلی با این کفشا کامل می شن.

کفشای سفید: لباسایی با رنگای روشن و طبیعی و پاستلی بهترین انتخابا واسه استایلیه که با کفشای سفید کامل می شه، با این حال این رنگ کفش می تونه در هر رنگ دیگری ترکیب شه.

کفشای نقره ای: سفید، مشکی، آبی، بنفش و البته رنگای پاستلی در کنار کفشای نقره ای می تونن مدرن ترین سبکی باشن که انتخاب می کنین.

کفشای طوسی: مشکی، آبی، طوسی، قرمز، بنفش یا زرد همون رنگایی هستن که واسه کامل شدن به یه جفت کفش طوسی نیاز دارن.

کفشای طلایی: لباسایی با رنگ سبز،قرمز و قهوه ای ترکیب درستی با کفشای طلایی چشم گیر به وجود می یارن اما این کفشا در ترکیب با سفید و مشکی هم می تونن فوق العاده دیده شن.

راحتی کفش یه قانون اساسیه

قبل از هر کدوم از این نکات بهتره، یه قانون کلی و مهم رو در نظر بگیرین؛ هیچی مثل راحتی، نمی تونه یه کفش رو مناسب و کاربردی نشون بده. پس مهم نیس کفش پاشنه بلند و یا پنجه باریکی که انتخاب کردین در آینه چقدر قشنگتر به نظر می رسه، وقتی نتونین با اون از راه رفتن لذت ببرین، زیبایی خیلی زود کمرنگ میشه.

راحتی و لذت راه رفتن در کفشایی که انگار درست واسه پاهای شما قالب گرفته شدن، همون نکاتی هستن به شما میگن به چه دلیل باید در انتخاب کفی کفش مناسب بیشتر دقت کنیم.

کفیای نرم و ارگونومیک با خاصیت ضدقارچ بودن در کنار راحتی می تونن سلامت پاهای شما رو هم تضمین کنن. بعد از اون به پاشنهای راحت، زیره مناسب و روش متناسب توجه کنین.

انتخاب کفش مناسب و ترکیب درست اون با استایل، می تونه هنر لباس پوشیدن شما رو به رخ بکشه، کفشا نمادهای کوچیک اما پراهمیتی از سبک شمان.

کفشای جلو باز مجلسی رو چیجوری بپوشیم؟

به چه دلیل کفش پاشنه بلند نپوشیم؟!

مدل کفش زنونه