success

هممون خواهان موفقیت هستیم. موفقیت در تحصیل،کار، ازدواج،دوستی و…. هم اینکه موفقیت رو سریع می خوایم. اگربه اون برسیم خوشحالیم و اگه نه ناراحت.

به گزارش بانکی دات آی آر، رسیدن به موفقیت نیازمند تلاش و برنامه ریزیه اگه اصول و قوائد اون رو رعایت کنین حتی اگه به منظورتون هم نرسید ازتلاشتان لذت میبرین و پیش وجدانتان سربلند می شه. بعضی از قوانین موفقیت عبارته:

۱- بدونین چه می خواین

از برخیا وقتی که از هدفشون در زندگی سوال می کنین می گن درصدر اهدافشون موفقیت قرار داره اما وقتی جزئیاتش رو جویا میشیم ایده ای ندارن.

کارشناسان فکر می کنند هرآنچه در آخر آمال و آرزوهاتون قرار داره باید با جزئیات بدونین. رسیدن به اهداف قابل لمس بسیار آسون تر از اون هستش که ندونیم چیه.

مثلا شما یه ماشین می خواین اگه بدونین چه مدل ماشینی و با چه رنگی می خواین راحت تر می تونین پس انداز کنین و اون رو بخرین.

۲-تلاش کنین

اگر یه جا بشینین آرزوهاتون تنها منبع رنج و عذاب شما هستش اما اگه تلاش کنین آرزوها و اهدافتون بهترین محرک شمایند.

۳- خودتون رو سبک سنگین کنین

بعضی وقتا لازمه همه چیز رو متوقف کنین و ببینین که به کجا رسیدین چه قدر در رسیدن به اهدافتون موفق بودین و چه قدر نه.

بعد از امتحان چیزی که تا کنون انجام دادین می تونین واسه ادامه راه تصمیم بگیرین چیزی که انجام دادین خوب بوده یا لازمه روش هاتون رو تغییر بدید.

این نوشته را هم از دست ندهید :   ۴ سوالی که هر روز صبح باید از خودتان بپرسید

۴- نرمش داشته باشین

آدمایی که شخصیتایی خشک و دگم دارن هیچ وقت در زندگی شون حاضر به تغییر نیستن و اونقدر در برابر تغییرات وای میستن که گویی سیلی ویرون گر خواهان نابودی ایشانه. تحقیقات ثابت کرده کسائی که دل به دریا میزنن و پذیرای تغییرات هستن در رسیدن به اهدافشون ثابت قدم ترن و در آخر امکان رسیدن شون به اهدافشون هم بیشتره.

۵- منتظر باشین

باور داشته باشین که به خواسته تون می رسید و هر لحظه منتظر تحققق خواسته هاتون باشین. اگه با اعتماد به نفس انتظار وقوع چیزی رو داشته باشین در جهان دور و برتون امکان وقوع پیدا می کنه.

شما همیشه هماهنگ با انتظارات تون عمل میکنین و انتظارات شما بر رفتار و طرز برخورد دور وبریا تون تاثیر میذاره .

بانکی