هیچ سفری به اسپانیا بدون دیدن کاستیلو یا آلکاسار کامل نیس. ترکیبی از معماری درگیر در ساخت اونا حیرت انگیزه. بعضی از اونا به عنوان قلعه های رومی ساخته شدن، در حالی که بقیه وقتی که مورها در اسپانیا حکومت می کردن، ساخته شدن. اونا در عین حال عالی، سنتی و قشنگتر هستن. اگه زمان شما کوتاهه، چندین قلعه در نزدیکی مادرید هست که باعث عالی شدن سفر شما می شن. اگه زمان نامحدود دارین بهتره این شاهکارهای معماری اسپانیا رو بررسی کنین.

  1. قلعه لا متا

کمتر از دو ساعت زمان میبره تا از مادرید به قلعه La Mota در والیودولید برسین. در طول راه روستاهای اسپانیا رو می ببینین. قلعه لا متا در محل قلعه قبلی رم نشسته و به احتمال زیاد قلعه مربوط به دوره بعد از مورهه. قلعه حاضر به قرن ۱۵ برمیگرده. قبل از اون که در قرن هفدهم ویرانه شه، زندان دولتی بود که داداش جستجو کننده فرانسیسکو پیزارو، تسلط و حتی پادشاهی بورژوا از ایتالیا در اون بودن.

  1. قلعه کوکا

قلعه های اسپانیا,قلعه مادرید,قلعه کوکا-coca_castle

اگه قلعه کوکا لوکس هستش، به این دلیله که از راه یکی از ثروتمندترین اسقف بزرگ قرن بیستم ساخته شده. تنظیم اون فوق العاده س، و قلعه از راه جنگل کاج محاصره شده. این قلعه امروزه مدرسه ای واسه دانش آموزان جنگلداریه. قلعه کوکا از راه صنعتگران موریه ساخته شده، اما ظاهر اون مسیحیه. این قلعه یه نمونه اصلی از معماری نظامی آجریه. بعضی از بازدیدکنندگان فکر می کنن این قلعه نظامیه. قلعه خصوصیه و در فاصله ۹۲ مایلی مادرید واقع شده و فقط به همراه تور می تونین در اونجا حضور داشته باشین.

  1. آلکازار تولدو

معماری و تاریخ ترکیبی خیره کننده در Alcazar of Toledo در ۶۹ کیلومتری مادرید ایجاد کرده. رومیا قلعه اصلی رو در قرن سوم قبل از میلاد ساختن. بعدا حاکمان در طول تلاشهای بازسازی قلعه رو تغییر دادن. در نتیجه، این قلعه بزرگ مربع نشون دهنده چهار سبک معماری: رنسانس؛ Plateresque، که ترکیبی از عناصر گوتیک، مسلمون و ایتالیاییه، قرون وسطی و اسپانیایی باروک ((Churrigueresque. هر کدوم از چهار برج قلعه نشون دهنده سبک خاصیه. این قلعه در طول جنگ داخلی اسپانیا نمادی از ملی گرایی شد، وقتی که ملی گرایان در مخالفت با نیروها، محاصره بزرگی رو گذروندن.

این نوشته را هم از دست ندهید :   بهترین سایت های معماری

  1. قلعه جدید Manzanares el Real

قلعه های اسپانیا,قلعه مادرید,قلعه جدید Manzanares el Real-new_castle_of_manzanares_el_real

قلعه جدید قرن ۱۵ میلادی Manzanares el Real یکی از بهترین قلعه های حفظ شده در منطقه مادرید حساب می شه. این قلعه یه بار جایگاه محلی بود، اما امروزه موزه اختصاص داده شده به قلعه ها در اسپانیاه. این قلعه روی رودخانه مانزنارس واقعه و جانشین قلعه ای قدیمی تر در نزدیکی اون هستش. خونواده مندوزا حدود صد سال در این قلعه زندگی می کردن. قلعه سنگ گرانیت چهار ضلعی دارای برجای دایره ای با یه گالری گوتیکه که با استانداردهای نظامی طراحی شده. قلعه وقتی که در شب روشن می شه و یا در برابر آسمون آبی روز بسیار قشنگتر هستش.

  1. آلکازار سگویا

آلکازار سگویا به عنوان یه قلعه رومی، به زودی به ساختار بزرگ امروز تبدیل می شه. از مادرید به آلکاسار فقط یه ساعت فاصله س. این قلعه روی تپه ای که مشرف به سگویا و رودخانه های کلامورز و اروسیناه قرار داره. این قلعه به عنوان یه قلعه افسانه ای حساب می شه، شاید یه مدل واسه قلعه سیندرلا دیزنی. این قلعه با قلعه های اسپانیایی دیگه فرق داره، چون مانند کشتی قایقرانی ساخته شده. در طول صدها سال، این قلعه به عنوان قلعه، کاخ سلطنتی، زندان و آکادمی نظامی استفاده شده.

زیباترین کلیساهای اسپانیا

دیدنی ترین مکانای اروپا

تور اسپانیا معماری کاخ