پوست قشنگتر skin-foods

کدوم خوراکی های پوست شما رو شفاف و قشنگتر می کنه؟ جواب به این سوال شاید رژیم غذایی شما رو دچار تغییراتی کنه.

اگه عادت به خوردن غذاهای غنی از چربی و شکر دارین بدونین که این مواد بدن شما رو تحت تاثیر قرار داده و در اندازه و بافت بدن مشخص می شه.

به گزارش آلامتو به نقل از سلامت نیوز ؛ این اصل واسه همه قسمتها و سطوح بدن از جمله پوست صادقه.باید تلاش کنیم در رژیم غذایی خود از موادی استفاده کنیم که نیازای پوست ما رو بیشتر تامین کنه. چراکه پوست آینه سلامتی انسانه و درصد خیلی از زیبایی به پوست قشنگتر و شفاف وابسته.

واسه سالم و جوون موندن پوست خود ۵ ماده غذایی و نوشیدنی پیشنهاد می شه.

۱.آب:

آب واسه داشتن پوست و خوب و سالم ضروریست .چون که واسه دفع تموم سموم جمع شده در بدن عنصر موثر یست.پس تلاش کنین مصرف آب خود رو بالا ببرین

۲.چای سبز:

چای سبز دارای امتیازات زیادیست .از جمله اینکه واسه پوست خیلی خوبه به شرطی که با شکر و یا شیر مخلوط نشه.چون که از فواید اون شدیدا کم میشه.

۳.طالبی:

طالبی واسه افزایش سطح آنتی اکسیدانا در بدن خیلی خوبه و باعث توانایی جذب رادیکالهای آزاد در بدن می شه.همین امر مشکلات پوستی رو کم می کنه.و به شما واسه رسیدن به پوستی سالم تر و بهتر کمک می کنه.

این نوشته را هم از دست ندهید :   بازاریابی و درک نیاز های مشتریان

۴.گوجه فرنگی:

گوجه فرنگی هم شامل سطح بالایی از آنتی اکسیدانه .گوجه فرنگی رو واسه داشتن پوست جوون استفاده کنین.

۵.توت:

نوعای جورواجور توت ،مثل توت فرنگی ،ذغال اخته،تمشک پر از آنتی اکسیدانه.میوه هایی که تنها یا همراه غلات می تونه فواید زیادی واسه پوست شما داشته باشه.

بهترین روش های کاهش چین و چروک پوست صورت

واسه پیر نشدن چه کنیم؟

رژیم غذایی زیبایی پوست سلامت نیوز