تا کنون درباره مزایای بهترین سایت ساز اطلاعاتی در اختیار شما قرار دادیم؛ اما لازم است بدانید که این سایت سازها معایبی هم دارند. برای نمونه شما قادر نخواهید بود که هر پلاگین و افزونه ای را در سایت اضافه نماید، زیرا همه پلاگین هایی که در سیستم وجود دارند را می توان استفاده کرد. چنانچه سایتی را با سایت ساز طراحی کرده باشید قادر نیستید که تمام داده های سایت خود را در اختیار داشته باشید و سی پنل نیز موجود نیست، از این رو برای همیشه سایت را باید بر روی سرورهای مخصوص فروشگاه ساز قرار دهید و شما نمی توانید آن را به سرور شخصی ببرید. در صورتی که بخواهید سایت را به مکان دیگری جابجا نمایید، شرایط آن محیا است ولی در عوض سرورهایی مثل ودرپرس توانایی پشتیبانی از این نوع سایت ها را ندارند.

ویژگی‌ های بهترین سایت ساز ایرانی

با تعاریفی که از سایت ساز و مزایا و معایب آن داشتیم، چنانچه قصد داشتید به این روش سایتی برای فروشگاه اینترنتی خود در نظر بگیرید، از بهترین سایت ساز استفاده نمایید. در گام نخست، هدف تان را از تاسیس سایت مشخص کنید مثلا می خواهید که سایت شخصی، شرکتی یا فروشگاهی باشد سپس یک سایت ساز را برگزینید. در ادامه این محتوا به بررسی ویژگی هایی که سایت سازها باید داشته باشند می پردازیم.

  1. چک کردن امکانات و قابلیت های آن

سایت هایی که به وسیله بهترین سایت ساز ساخته شده اند، در قالب یک بسته قرار دارند و به همین دلیل قابلیت های هر بسته چک می شود. در اینجا هر بسته ای به یکسری فعالیت ویژه اختصاص دارد مانند: فروشگاهی، شخصی و شرکتی. بنابراین می توان با توجه به طبقه بندی صورت گرفته، سایتی را که مد نظر دارید پیدا کنید. از آنجا که مدیریت سایت با شما خواهد بود و باید حرفه و شغلی که دارید را به واسطه آن گسترش دهید، لازم است امکانات و قابلیت های آن را از قبل بررسی نمایید.

  1. برسی سایت ساز از لحاظ قیمت و پلن
این نوشته را هم از دست ندهید :   خرید ماشین ظرفشویی صنعتی

موارد مختلفی در نرخ نهایی بهترین سایت ساز اثر می گذارند مثل: تخصیص فضا، مدل دامنه، ساپورت سیستم، در اختیار داشتن قالب ها و پلاگین ماژول و از همه مهمتر پهنای باند. شرکت های هاستینگ واسط مناسبی بین خدمات سایت ساز و متقاضیان هستند این امر موجب شده که بیشتر هزینه ها را خود سایت ساز تقبل کند و همینطور باعث پایین آمدن قیمت ها برای شما می شود. سرورشات بودن سایت سازها روی شرکت هاستینگ، موجب شده مصرف تا میزان قابل توجه ای بالا برود. برای این اتفاق دو راه کار وجود دارد: اولی کمک گرفتن از سرور اختصاصی و دومی بهره مندی از سرورهای مجازی می باشد که باعث می شود هزینه بسته ها و پلن ها بالا برود.

  1. بروزرسانی به موقع

در زمینه راه اندازی سایت و فروشگاه آنلاین اهداف و نیازها متفاوت هستند، و لازم است که یک مدیر، سایت را جهت توسعه کسب و کار و رفع نیاز مشتریان همیشه بروز نگه دارد و آن را به ابزارهای نوین مجهز کند. در نتیجه سایت سازها و یا حتی بهترین سایت ساز رایگان موظف به آپدیت سیستم کاربران می باشد. عدم تغییر در سایت و راکد نگه داشتن آن موجب شکست سایت خواهد شد.

یکی از خدمات بست فارسی معرفی بهترین سایت های ایران به همراه رپورتاژ آگهی رایگان است که میتوانید برای بهتر دیده شدن به سایت ما رجوع کنید.