فروشگاه سازه های آماده ( سیستم های SAAS)

همزمان با پیشرفت تکنولوژی تغییراتی نیز در زندگی مردم به وجود آمده است و سبب شده که بر خلاف گذشته اکثر کارها از جمله خرید وسایل مورد نیاز روزانه، پرداخت قبوض و … به صورت اینترنتی انجام شود. به عبارتی می توان گفت اکثریت افراد دیگر نیازهای خود را از طریق بستر اینترنت و به صورت آنلاین برطرف می کنند. از این رو بیشتر شرکت ها و کسب وکارها نیز از شیوه سنتی فعالیت خود فاصله گرفته و به تبلیغات و توسعه فعالیت های خود در بستر اینترنت روی آورده اند. در واقع به دلیل حضور بخش قابل توجهی از جمعیت ایران و جهان در فضای مجازی از این طریق می توانند فروش بیشتری داشته باشند.

خرید اینترنتی مزیت های بسیاری در مقایسه با خرید سنتی دارد به همین با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه شده است. از جمله مهم ترین مزایای خرید اینترنتی می توان به تسریع در خرید، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، وجود اجناس با تنوع بالاتر و شانس انتخاب بیشتر، امکان مقایسه  اجناس مورد نظر و .. اشاره نمود. کسب و کارهای بسیاری با توجه به این شرایط وجود دارند که علاوه بر فعالیت فیزیکی می خواهند در فضای مجازی نیز حضور داشته باشند و بخشی از فروش خود را از آن طریق انجام دهند. مهم ترین و اولین کاری که این مشاغل باید انجام دهند طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی مختص کسب و کارشان است. شاید تصور کنید که برای این کار باید هزینه زیادی صرف شود در صورتی که سایت سازهای رایگان مانند وردپرس شرایطی را فراهم نموده اند که صاحبان کسب و کار ها به راحتی و به صورت رایگان بتوانند سایت مورد نظر خود را طراحی و راه اندازی نمایند.

ایجاد و راه اندازی یک فروشگاه آنلاین نیز همانند هر گونه فعالیت دیگری دارای اصول و قوانینی می باشد که باید آن ها را رعایت نمود و از بهترین سایت سازهای رایگانی که وجود دارد استفاده کرد تا بتوان یک سایت متناسب با کسب و کار مورد نظر ایجاد کرد. برای این منظور راهکارهای متعددی وجود دارد که در ادامه بیشتر به بررسی آن ها می پردازیم.

این نوشته را هم از دست ندهید :    اپلیکیشن توکن ساز

تعریف سایت ساز

سایت ساز در واقع سیستمی است که امکاناتی را در اختیار صاحبان کسب و کارها قرار می دهد تا بتوانند به کمک آن فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود را طراحی و راه اندازی نمایند.  مهم ترین مزیت سایت سازها این است که دارای محیطی شبیه ورد پرس هستند یعنی نیازی نیست که فرد از دانش و تخصص خاصی بهره مند باشد که بتواند از آن ها جهت طراحی سایت استفاده نماید. درواقع با نصب این سایت سازها و ایجاد یک قالب تمامی شرایط لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی آماده است.

علاوه بر سایت سازهای رایگان فارسی سایت ساز های پولی نیز وجود دارد خدمات بیشتری را به کاربران عرضه می کنند و از امکانات متنوع تری برخوردار می باشند. به طور خلاصه می توان گفت ساخت یک فروشگاه ساز آنلاین کار سختی نیست و فقط کافی است با انتخاب قالب و دامنه و درگ اند دراپ برای طراحی شکل ظاهری سایت یک فروشگاه بسازید و صبر کنید تا آماده شود که بتوانید محصولات و محتواهای متناسب با سایت را درون آن قرار دهید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

در سایت بست فارسی  و در قسمت رپورتاژ آگهی رایگان شما می توانید سایت ساز های مورد نظرتان را معرفی کنید.